ikke_pc_kyndig Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei ! Opplevde nylig at min HP Pavillion pc ikke lenger ville sende ut signaler til skjermen, hva kan dette komme av ? Jeg prøvde å koble til en annen skjem, uten lykke, så det er ikke kabelen det er noe galt med. Kan det være nettverkskortet som har gått ?. Uansett skulle jeg gjerne hatt informasjonen som lå på hardisken inn på den nye, vet noen hvordan jeg kan få til dette ? Alle tips mottas med åpne armer Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg gjetter at det er skjermkortet, ikke nettverkskortet, som har gått. Sjekk om vifta på skjermkortet går rundt, hvis den ikke gjør det er det nok det som har gått Og jeg tror at denne kategorien er mer passende får ditt problem Lenke til kommentar
ikke_pc_kyndig Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hei ! Ok takker for svar, en slik "oppereasjon" er det noe en kan gjøre på egenhånd. Er det bare å innstallere kortet rett inn ? Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå