discostu Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har lurt litt på hvordan lydbokfunksjonen på ipod funker. Har endel lydbøker på maskinen som jeg ønsker å få til å funke slik den skal funke på ipod. Slik jeg har forstått det så funker lydbøker kun skikkelig hvis man har lastet de ned fra Itunes, noe som er litt dumt. Må jo være en måte å få de mp3 filene jeg har til å funke på samme måte? Med det mener jeg at om jeg legger de inn på podden funker de som vanlige sanger, Selvom den egentlig har egen meny for lydbøker. Hadde vært kjekt å hatt dem der slik at de ikke dukker opp når jeg spiller randomsanger fra ipoden. En annen ting er at jeg har hørt at man kan "bookmarke" filene, slik at jeg slipper å høre flere minutter fordi jeg har glemt hvor jeg var sist, dette punktet er ufattelig irriterende. Spesielt siden jeg må bruke 100 år på å finne fram riktig spor der jeg avsluttet sist. Så hvis noen vet om en eller annen kjekk metode for å fikse dette hadde det vært knall! Skal nemlig på ferie om 3 dager og da MÅ jeg ha lydbøker, 12 timer biltur er kjedelig! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg bruker bare å la lydbøkene forbli i mp3 format når jeg legger dem inn, og når jeg har hørt boka så sletter jeg den. enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå