enden Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Da legger vi diskusjonen om nettlesere død i denne tråden! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager". Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager". Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap. 6693115[/snapback] hadde vært smart det ja Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager". Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap. 6693115[/snapback] Ups jeg er tom for grandis og for lyst på en så ser jeg en navnelapp det står hugo på så sier jeg at jeg heter hugo og jeg for en grandis på andres bekostning selv om jeg heter lasse ... Hvis matvarene er kjult så går det vel men det må være noen h... store kjølskap når 2000 folk skal fulle nesten 1 m/3 hver ! Tenkte faktisk og kjøpe det billigeste mini- kjøle skapet i prisguiden som er på 5 liter (det røde, men velger kanskje den grå/sølve) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 En EA-stand hadde vært genialt Kebabsjappe hadde også vært fett, MEN, kebaben måtte isåfall være fra norges kebab-by, drammen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 BigBite-stand. Er ofte at BigBite har med seg et av sine mobile kjøkken og stiller opp på sånne ting Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 BigBite-stand.Er ofte at BigBite har med seg et av sine mobile kjøkken og stiller opp på sånne ting 6711408[/snapback] JAAA, BigBite er kongen innen Baguette-industrien Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 En EA-stand hadde vært genialt Kebabsjappe hadde også vært fett, MEN, kebaben måtte isåfall være fra norges kebab-by, drammen 6711244[/snapback] Snappys FTW! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 BigBite var ingen dårlig idè. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 BigBite var ingen dårlig idè. 6713496[/snapback] Nei, var og spiste der i helga, dæven.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Spiser ofte på Big-Bite på friminuttene på skolen, det er faaen meg de diggeste baguettene der. Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sånn som var på tg, netshop.no. At man kunne bestille ting fra nettbutikken dderes og få det samme dag. Dumt å reise på lan hvis pcen er ødelagt:/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er vel ikke akkurat en stad, men jeg trenger sårt å lære mer om sketchup (eller åssen det skrives) og det tror jeg en del andre kunne trengt også ? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg regner med å se et par DDR maskiner 6461175[/snapback] I second that! Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg regner med å se et par DDR maskiner 6461175[/snapback] I second that! 6785586[/snapback] Jeg stemmer for dette. Administrasjonen må da snakke med folka på DDRNorway ang. DDR maskiner da det er de som har ansvaret for DDR maskinene som er plassert ut i Norge. Om dere er heldige får dere kanskje lånt DDR maskinene som står på Megazone i Oslo. Men vet om ei som blir med meg om det kommer DDR maskiner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg