hylo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hei hopp! Vi i crewet til lanet skal selvfølgelig ha stands på lanet, og siden det er dere som skal på lanet, er det selvfølgelig dere som skal se på standsene. Da lurer vi på... Hvordan stands kunne dere tenke dere å ha på lanet? Det hadde vært supert med endel innspill om dette. Kan hende jeg formulerte meg litt uklart. Så om dere vil ha Opera til å stå i et hjørne og prate om den heftige nettleseren deres, kan dere si dere vil ha Opera. Om dere vil ha noe annet, kom med innspill. (Nei, Opera skal ikke være med, såvidt jeg vet.) Det er forøvrig ikke sikkert vi får med ønskene deres, det avhenger av om selskapene dere vil ha med, vil komme. Med vennelig hilsen Hylo og resten av HW-LAN Crewet Endret 27. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 vil ha Opera! men seriøst. Xbox360, PS3 og WII? Det vil nok bli spennende. Folk vil nok komme og se hvem som er best for dem. Det svir mye tull info om dem på internett, lettere å få riktig info om det og det i facetoface Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 FunCom må selvfølgelig ha et stand på lan-et. Hvor de kan fortelle om Age of Conan og sine andre prosjekter. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, dessuten vil jeg ha noen jeg kan stå og mase på om Den Lengste Reisen 3 . Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 3dfxcool Kjell Erik er fast inventar på store lanparties Må hans UV vifter for alltid skimre Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva med Hekta.no som var på TG, dem hadde veldig mange gode produkter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 3dfxcoolKjell Erik er fast inventar på store lanparties Må hans UV vifter for alltid skimre 6397584[/snapback] Hva med Hekta.no som var på TG, dem hadde veldig mange gode produkter. 6415606[/snapback] Vi skal ta opp forslagene i crewet, og proeve aa faa det til. La forslagene hagle inn! Lenke til kommentar
Håvard[Vs] Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 en eller annen butikk som selger ørepropper. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Kan godt ha noen stand med litt billig utsalg av nye produkter En liten ting her som er litt oftopic ... Hvis jeg skulle glemme netverks kabelen min hjemme er det da mulig å kjøpe der eller å låne det ? Endret 2. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 må vel ha en stand der man kan kjøpe diverse deler man har glemt osv. _ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 må vel ha en stand der man kan kjøpe diverse deler man har glemt osv. _ 6431339[/snapback] "Jeg glemte skjermkortet mitt." Spoers litt. Men skal nok faa til et utsalg med smaatteri. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 En stand som selger TP-kabler, strømkabler, tannbørster, ørepropper, heliumballonger, shampoo og lignende burde på plass. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 FunCom må selvfølgelig ha et stand på lan-et. Hvor de kan fortelle om Age of Conan og sine andre prosjekter. 6396942[/snapback] Jeg vil også ha funcom! Enten som stand, eller foredragsholder Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 FunCom er som sagt en selvfølge. Hardware.no med søstersider stand. Opera. Antipirat byrån, og pirat byrån, hadde vært kjempe. Kripos, det var så gøy å snakke med dem på TG. EN adobe stand, hvor man kan lære av gode folk. Det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 3dfxcoolKjell Erik er fast inventar på store lanparties Må hans UV vifter for alltid skimre 6397584[/snapback] En stand som selger TP-kabler, strømkabler, tannbørster, ørepropper, heliumballonger, shampoo og lignende burde på plass. 6435314[/snapback] Stemmer for disse to hvertfall.! Xbox/PS2 Overklokkingsstand^^ Der man kan se på folk som overklokker, få masse gode tips osv. Vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg regner med å se et par DDR maskiner Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hææææ DDR maskin ka faskan e det ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hææææDDR maskin ka faskan e det ? 6461199[/snapback] Dance Dance Revolution står det for. Lenke til kommentar
FerdiX Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Burde være forskjellige Data firma stands.. for eksempel Intell ati osv osv.. selvom de er vanskelige å få tak i da ;> Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 en kebab sjappe eller annen junkfood , en som ikke selger bare burgere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg