Gå til innhold

Gamle gode bamse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De står øverst på hylla. Den største har ikke noe navn, men jeg fikk den på min 1`årsdag, den er snart 18 år gammel :roll:

De andre har jeg vel vunnet på Tivoli eller lignende..

Edit: Hvem minner bamse nr2 fra venstre deg om?

:w00t: <- Den!

Endret av mompen
Lenke til kommentar

De står øverst på hylla. Den største har ikke noe navn, men jeg fikk den på min 1`årsdag, den er snart 18 år gammel :roll:

De andre har jeg vel vunnet på Tivoli eller lignende..

Edit: Hvem minner bamse nr2 fra venstre deg om?

:w00t:

6410815[/snapback]

hehe..jeg hvet ikke

Lenke til kommentar

Skal vi se...

Gulåfin (navnet kommer av at den var "gul og fin"). Gulåfin plasserte jeg rett som det var i postkassa før postmannen kom. Da tok han alltid ut Gulåfin og ringte på døra og ga han tilbake til meg. Jeg synes det alltid var like gøy, er ikke sikker på om postmannen syntes det etter 100 ganger.

Storebas (navnet kommer av Store Bamse). Denne bamsen fikk jeg av muttern da jeg var 3 år. Hun hadde fått den når hun var liten. En gang fattern brant søppel bak huset ville jeg også kaste noe på bålet. Jeg valgte Storebas. Jeg har dårlig samvittighet ennå...

Sofus - Sofus var en halvstor grå bamse med snekkerbuske og blå caps. Han var ofte med til farmor.

Torkjill (Ja, jeg skrev det sllik). Torkjill laget jeg selv da jeg var 6 år. Han var en skilpadde som var lyseblå under og gul oppå. Han hadde to røde knapper som øyne. Jeg laget han skakk i frambena slik at halsen min kunne få plass mellom hodet hans og det ene benet.

En gang ville bestefattern kjøpe Torkjill av meg for 3000 kroner. Jeg nektet, og laget heller en kopi til han som han kunne få for 3000. Det endte med at han bare fikk den nye kopien. Kopien var for øvrig oransje og hvit.

DJ Roar MC - En liten bamse i rød t-shirt i en nøkkelring. Han har jeg hatt i mange år, men nå er han borte.

Edit: tar forbehold om skrivefeil da tastaturet mitt er fullt av eplenektar, og ikke alle tastene henger med...

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...