Gå til innhold

Gamle gode bamse

Anbefalte innlegg

Det er mange der ute som har gamle bamser fra barndommen liggende å slenge, eller kansje du er et barn og her en bamse??

Her er det mange muligheter :cool:

Send inn bilde av DIN bamse sammen med navnet på den og så skal vi kåre den kuleste bamsen og det kuleste navne

PS: Det bør vere med bilde da, men dere kan jo sende inn uten eller så kan dere sende inn navnet på en, dere bestemmer!

:w00t:

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mmmmmmmmmhm! :love:

6396621[/snapback]

Yum, jeg vil vite hvor du fikk tak i den der :dribble:

Jeg fikk en rosa kanin ved fødselen, den hater Klakke.

Den jeg var (er) mest glad i heter Bam-Bam og har desverre skjev nese og bare ett øye :(

Glad i dere alle som sitter på hylla der :cry:

Lenke til kommentar

Fikk denne i julegave med lillebroren min,fordi han ønsket den seg selv.

Så hvem dro på kjøpesenteret på julaften og kjøpte en av de siste,sånn at lillebroren skulle få den samme? :blush:

De heter to ganske like navn,og jeg husker dem ikke :p Edit er en fin "knapp".

Her er iallefall den _store_ sjarmøren.

post-100327-1151460348_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Denne tråden senker testosteron nivået radikalt, men skit au..

Min bamse, som jeg fikk når jeg kom til verden med det klingende navnet "teddy" (deddy som den da også ble kalt) en gooood gammal dags engelsk teddy, nå med ett øye og en knapp samt mindre "pels" en den hadde når den var ny.

Armer og det ene beinet har vært igjenom ett par kirurgiske ingrep og henger i det som ser ut som en "pølse" av sytråd.

Teddy har forøvrig pansjonert seg og bor nå sammen med ymse andre bamser i en fine fin søplesekk i mor og fars kjeller..

Lenke til kommentar
Har bamse....skal poste bilde når jeg kommer hjem :) 

utrolig nok har den ikke noe navn....kaller den bare bamse...

så hvis noen har forslag til nick/navn så kom gjerne med tips

6402514[/snapback]

Må se bilde av den først, så skal jeg gi noen navetips :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk 2 stykker når jeg blei født, en blåbamse som han heter så fint, ja han er blå

og en isbjørn med armer som man kan klistre sammen med borrelås, så han sitter og holder på en liten baby isbjørn :love:

Blåbamse har mamma fortalt meg en historie om til meg:

jeg var drittliten, og pleide og kose mye med den, den blei jo "skitten" og måtte vaskes. så når den hang der i det høye blå - på klessnora så sto jeg der. med utdrit bleie å grein og strakk meg ett bamsen og ropte BLÅBAMSEEE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...