SupremeX Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har nå i lengre tid vært bestemt på å kjøpe N80 når den ble tilgjengelig, helt til den ble tilgjengelig, og jeg tenkte: "Er den ikke litt dyr?" Jo, det er nettopp det den er. Derfor lurer jeg på hvilke alternativer jeg egentlig har når kravene mine er: - Symbian - Bra kamera - 3G Slik jeg ser det, har jeg omtrent bare telefoner fra Nokia å velge mellom, men spørsmålet er hvilken? Ser at folk snakker om N73, men når er denne forventet å være i butikkene? Og hvilket kamera snakker vi om her? Sitter på 56K-forbindelse akkurat nå, så googling er ikke akkurat aktuelt. Og til slutt: Prisen. Jeg kan betale 5000kr for en mobiltelefon, men spørsmålet er om det er nødvendig, hvis jeg kan få en telefon jeg blir minst like fornøyd med uten å betale 5000kr. Såee, takker for innspill. Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er bare litt nysgjerrig på hvorfor symbian og 3G er et krav når det finnes windows og WLAN?? Du har helst sikkert en god grunn på hvorfor. Er bare nysgjerrig på å dele meninger her Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Grunnen til at Symbian er et krav er at jeg har brukt 3650-en min siden den kom ut, og har forelsket meg helt i systemet. Mamma har en SE z520i, men har aldri blitt helt venn med den, og nye series40 er heller ikke spesielt fristende når man vet at man kan få symbian. 3G er egentlig bare et krav siden jeg vil ha muligheten til TV o.l. uten at ting skal bli for avansert. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med N80 da ? Da har du jo hele pakka, WLAN også Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 N80 er grei nok, men jeg vil gjerne vurdere andre alternativer også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 N71, N72, N73 er noen mobiler, jeg sitter med samme dilemma selv, men jeg tror jeg går for N73... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hmm. Noen som vet når N73 er ventet i butikkene? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ok, skal bestille telefon i morgen, og ble plutselig forelsket i W810i. Skal sove på det i natt, for jeg ble veldig usikker... Hvordan er kameraet og filmfunksjonen på denne? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 kameraet er det beste 2 megapixels mobil kamera du får fatt i sammen med k750i og w900i. video funksjonen er crap! sammenlignet med n80 , n90 sin. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg endte opp med N80, så den saken er avsluttet. Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå