Goliath Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Alle har sikkert fått med seg den klassiske eBay-auskjonen hvor mannen som tok bilde av produktet, som i dette tilfelde var en tekanne, var naken og han ble reflektert i produktet. Vet du om flere ymse refleksjoner på diverse produkter av samme sort? POST HER! Vennligst sensurer close-ups Endret 27. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvor finner du tak i sånt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 OLD og det var en egen tråd om dette det er på ebay du finner disse bildene , er vist enkelte som får kikk av og legge disse bildene av seg på nettet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) FtZ- , Det begynner å bli rimlig mange kommetnarer om at ting som postes her er "OOOOOOOOOOOOLD!" eller lignende. (...) At du har sett noe, betyr ikke at de resterende 20000 aktive brukerne på dette forumet har sett det samme. Sletteknappen vil derfor bli brukt flittig framover for å fjerne slikt! Endret 27. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hahaha, kongetråd! Flere bilder! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Aldri vært borti dette før Så på bildene før jeg leste teksten, og tenkte det kanskje var trådstarter som hadde tatt bilder Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Aldri vært borti dette før Så på bildene før jeg leste teksten, og tenkte det kanskje var trådstarter som hadde tatt bilder 6397806[/snapback] Hahaaa *gasp*! *Le så mye at jeg ikke får puste* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Så på bildene før jeg leste teksten, og tenkte det kanskje var trådstarter som hadde tatt bilder 6397806[/snapback] *kremt* ..nei, det..det har vi ikke sett.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med bestikk ? Spiseskje, de reglekterer jo ganske rart. Er vel ikke så lett å ta bildet av det men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå