Tha sims Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Min mor spurte meg om jeg kunne mekke sammen en plate til henne, i den forbindelse at hun skal på lang kjøretur i forbindelse med jobben. Hun kom med en liste på 5 sanger hun ville ha, og flere sanger kom hun ikke på. Er litt tragisk å brenne ut en cd med bare 5 sanger etter min mening. Har dere forlag til skikkelige slagere som er verdt å ta med? Hun er ikke begeistret for danseband musikk, men liker musikk som var populært da hun var ung. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 kan du ikke liste de sangene hun ville ha da? Slik at folk kan se hvilken sjanger man skal velge fra Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Christer Sandelin- Den hon vil ha Vamp - Tirnanoir Prince- Purple Rain Dido- White flag Inger Lise Rypdal- Fru Johnsen (tror det er mest fordi hun synest den er morsom, og tildels fordi hun jobber i barneværnet) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Dama digger sikkert Elvis og Beatles og sånne ting.. Tom Jones - Delilah, er sikkert en vinner.. Hvor gammel er rypa da? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Bruce Springsteen - Born to Run, Thunder Road, Atlantic City Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Led Zeppelin - Stairway to heaven Pink Floyd - Wish You Were Here The Doors - Riders On The Sorm Buckethead - For Mom Bob Dylan - All Along The Watchtower Dire Straits - Sultans Of Swing Björn Afzelius - Tusan Bitar Bjørn Eidsvåg - Skyfri Himmel Black Sabbath - Planet Caravan Creedence - Green River REM - Everybody Hurts Deep Purple- Child In Time Edvard Greig - Peer Gynt op 46 Morgensteming Fleetwood Mac - Albatross Uriah Heep - July Morning Neil Young - Rocing in the free world Midnight Choir - Sister Of Mercy Madrugada - Vocal Jimi Hendrix - Hey Joe Disse sangene skulle du vel med nød få trykket inn på en plate, hiv driten mordi skulle ha, å legg heller disse på, de er flotte å kjøre til, å høre på i det hele tatt EDIT: leif(er) var trøtt igår Endret 28. juni 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Takk så mye alle sammen Spesielt kt600 Tror jeg kommer til å klare å brenne ut to cder, takket være dere Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Få med noe ABBA-greier ihvertfall. The Kids med 'Forelska i lærern' og de greiene der var nok også populært da hun var ung. Og min mor liker veldig godt Katie Melua og Elvira Nicholaisen. Endret 28. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) John Mayer har mye bra [Edit] Coldplay Keane Kent Endret 28. juni 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå