Vrengtpolvott Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette er barne TV fra Iran, ikke rart det er så mye faenskap der nede, de ser jo slike ting mens vi ser Sesam Stasjon! http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2682742?htv=12&htv=12 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ikke rart det er mye dritt der nei. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er ikke rart at folk vil sprenge seg selv. Nok et bevis på hvordan folket "fôres" med slikt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det der seriøst barnetv? Jeg trodde først ikke det var så ille siden de to mennene snakte om å kjempe imot de kriminelle, helt til de ble medlem i den gruppen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Jepp, er dønn seriøst. Kompis av meg som er fra Irak som sier de har samme greiene der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Herre. Det er noe av det sykeste jeg har sett! Minner om nazi-propaganda. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvor utbredt er det med TV der? (Jeg håper at ikke alle barn ser slikt) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Dere bør skumme gjennom "Bokhandleren Fra Kabul". Der står det mye rart, der. I matematikkfag på skolen lærte ungene om hvor mange skudd man kunne skyte i sekunder med en AK47 eller noe slikt. Det var i allefall noe med en AK47. Snodige saker. Snakk om kulturforskjeller. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "Bloodthirsty" og "zionists" ble gjentatt mange ganger i alle fall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg la merke til litt vel mye propaganda-lignende stoff i den filmen, jeg. Sikkert bare helt tilfeldig tho. De folka som laget barne-TV-programmet der er sikkert noen hyggelige folk som bare vil lage litt underholdning. Ejaaa.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vi ser på Pompel og forbanna Pilt, og kritiserer andre lands barne-TV? Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vi ser på Pompel og forbanna Pilt, og kritiserer andre lands barne-TV? 6396918[/snapback] Var litt grove Barne-TV i Irak da.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Flott eksempel på sunn barneoppdragelse. Hvorfor lære opp barn med toleranse når man kan pumpe de små og svært lett påvirkelige barnesinnene med hat? Tyrkia er det muslimske landet i verden som er mest liberalt og der ble nylig Ole brum forbudt fordi han har en bestevenn som er, hold dere fast, en gris. Bannlyser Nasse Nøff! Se på den onde grisen. Det der er ikke noe barn har noe godt av. Endret 28. juni 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 :ermm: Det er ein syk syk verden me lever i. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 det der var jo bare sykt! hadde det der vert sendt i norge hadde det sikker vert 15 års grense.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tyrkia er det muslimske landet i verden som er mest liberalt Jaha? Hva baserer du den påstanden på? Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tyrkia er det muslimske landet i verden som er mest liberalt Jaha? Hva baserer du den påstanden på? 6398084[/snapback] Det er vel ingen tvil der? Offisielt blandes ikke politikk med religion i landet, og det er mye mer sekulært enn andre muslimske land i regionen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 den vanlige tyrkier er ca. like muslimsk som den vanlige nordman er kristen, det er minst like mange ateister pr. inbygger i tyrika som det er i norge Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Og det er ikke Tyrkia alene om når det gjelder muslimske land. Jeg vil si Bosnia & Herzegovina er mer liberalt enn Tyrkia. Men dette ble voldsomt off-topic, så vi bør vel avslutte den diskusjonen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det mest liberale muslimske landet var irak frem til USA innførte de syke sanksjonene etter golfkrigen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå