karl-wilhelm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Fytte helvete Ondskapsfulle på jævlig høyt nivå disse japsene, men forferdelig underholdende da ^^ Kan ikke ha det mer morsomt en på andres bekostning. Endret 4. juli 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 En ting jeg lurer på: går ikke damer på offentelig toalett der?? 6397173[/snapback] Her tok de kun med menn, ikke så veldig rart heller... Forøvrig, haha, japsene er jo helt ville Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Den første falt ikke helt i smak, men den andre var helt sinnsyk. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hahaha lo jævli godt av begge to. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg presenterer for dere: den definitive samlingen av sjuke japanske filmer. Det er nok av "skjult kamera" videoer inne der også så vidt jeg vet. Kos dere med: www.thejapanesearecrazy.com Lenke til kommentar
BorN Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Haha! helve[TE] så jævli bra! :!: Hadde dette vært i USA, hadde nok "skaperne" fått dødsstraff for påfunnet Endret 6. juli 2006 av BorN Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vanligvis synes jeg ikke skjult kamera er noe gøy, men jeg lo på ordentlig av denne! Utrolig bra! :!: Lenke til kommentar
KTV Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det der er så sykt morsomt å se på, lo så jeg grein! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
J-Vincent Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehe... drit bra :!: Lenge siden jeg har ledd så mye Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Haha, genialt. Japan er konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå