Gå til innhold

Ryker klistermerke mister jeg garantien da ?

Anbefalte innlegg

Jeg har en datamaskin som jeg har kjøpt (ikke sat sammen selv) . jeg kunne tenkt meg å sette inn et par katoder inni der men der står et klistermerke over der jeg åpner. lurte på om garantien ryker vist jeg bryter dette klistermerke ? ( der står OK på klistermerke)

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står det "OK" med grønn tape betyr det bare at den er kvalitetstestet og sikret fra produsent (dvs. at maskinen fungerer, alt er satt på plass osv). Står det derimot "Warranty void if broken/removed" er det noe annet. Ta kontakt med de som bygde maskinen, så får du svar.

Lenke til kommentar

Der jeg jobber selger vi maskiner av merkene: HP, Fujitsu/Siemens, Medion og Acer. Ingen av disse har noen gang brydd seg om at kundene åpner maskinene, og setter inn nye komponenter. Kan aldri tro at Komplett gjør det heller. Skulle det derimot bli et problem med maskinen, og det skyldes komponenten du har satt inn. Så stiller du svakt. Det samme gjelder om du er klønete og ødelegger noe når du er inne i maskinen.. goes without saying.

Lenke til kommentar
Der jeg jobber selger vi maskiner av merkene: HP, Fujitsu/Siemens, Medion og Acer. Ingen av disse har noen gang brydd seg om at kundene åpner maskinene, og setter inn nye komponenter. Kan aldri tro at Komplett gjør det heller. Skulle det derimot bli et problem med maskinen, og det skyldes komponenten du har satt inn. Så stiller du svakt. Det samme gjelder om du er klønete og ødelegger noe når du er inne i maskinen.. goes without saying.

6396669[/snapback]

nå skal jeg bere legge inn noen Katoder :p hva galt kan sje ?? :p

Lenke til kommentar

Tror det finnes presedens for at komponentene i en PC telles som gjenstender i seg selv, og ikke hele PCen, sånn mht reklamasjon etc. Dersom du har plukket inni PCs kan du vel imidlertid ikke reklamere på selve byggingen av PCen, dvs arbeidet som butikken har utført ved å bygge PCen for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...