Yaricks Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Heisann, jeg har noe jeg irriterer meg over hver gang jeg formatere, (noe som har skjedd ofte i det siste ) . XPcden min (ORGINAL!!) er fra 2002, så det er hverken SP1 eller 2 på den, og M$ sier at de ikke har flere cder igjen for å kunne sende ut så derfor lurer jeg på om det er mulig å brenne ut en cd der SP2 ligger inne og blir installert samtidig med windows slik at jeg slipper å gjøre det hver gang jeg formaterer? På forhånd takk, Yaricks Endret 27. juni 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 nLite er eit genialt program! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg anbefaler Autostreamer (anbefalt av hw.no) Lykke til! Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg anbefaler Autostreamer (anbefalt av hw.no) Lykke til! Ser ut til at artikkel om Autostreamer er fjernet fra Hardware.noUtviklingen av autostreamer ser ut til å ha stoppet opp. Jeg kan kun finne versjon 1.0.33 som er fra 2005. Fungerer denne like godt med den nyere Windows XP SP3 for eksempel? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Litt gammel tråd kanskje, men hvis noen er interessert, har jeg har laget en screencast som forklarer hvordan du gjør dette. Bruker programmet nLite til dette (se sig). atlef. Endret 1. juni 2008 av atlef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå