hans A Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Av og til får jeg denne beskjeden når jeg prøver å starte opp et program: Windows får ikke tilgang til denne angitte enheten, banen eller filen. Kanskje har du ikke tilgangsrettigtet til objectet. Skjønner ikke hvorfor. Jeg er logget på som admin. P.S Hvis jeg logger av og så på igjen så er jeg garantert at dette hender. Pluss at ZoneAlarm nekter å starte! Endret 27. juni 2006 av hans A Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Skjer dette med bestemte programmer, eller er det tilfeldige programmer som gir deg meldingen? Skjer det hvis du starter i safe-mode (sikkerhetsmodus)? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Det ser ut som det er Zonealarm som lager trøbbel. Det som skjer når jeg logger av/på er at zonealarm ikke starter opp og jeg mister internettforbindelsen. Får heller ikke kontakt med routeren. Men restarter jeg så fungerer allt igjen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vel, hvis du mistenker zonealarm ville jeg da prøvd å fjerne dette å se om det hjelper. Hvis dette er tilfellet anbefaler jeg Outpost som ny brannmur. Men prøv som sagt å start opp i sikkerhetsmodus (med nettverk), og se hva som skjer Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Prøvde å starte opp i sikker modus. Og så logge av/på. Når Zonealarm ikke var lastet inn så fungerte det, men straks jeg la inn Zonealarm før jeg logget av/på , så dukket provlemet opp igjen. Men jeg skal prøve å legge inn ver 6.1 av Zonealarm og se om det hjelper. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 La inn en eldre ver. av ZoneAlarm (6.1.744.001), og det ser ut til å fungere. Leste litt på forumet også. Og det ser ut som mange har problem med 6.5.xxx.xxx serien til Zonealarm. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Da er problemet løst da Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Har vært inne på Zone Labs sine sider og sjekket forumet der. Ser ut som det er en feil i ver. 6.5 som ikke er blitt rettet opp ennå. Så til alle som opplever problem med Zonealarm 6.5 under Win XP, legg inn ver. 6.1 Forhåpentilig så dukker det opp en ny ver. som fikser disse problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå