Satans_Claw Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som kan anbefale en god strømforskyning på 500 watt som jeg får kjøpt på PS DATA? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hiper 580w er uten tvil det beste til pengene. Har den selv, har kamerater som har den. Alle er fornøyde. 580w og avtagbare kabler, merke Hiper = Veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
Satans_Claw Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hiper 580w er uten tvil det beste til pengene.Har den selv, har kamerater som har den. Alle er fornøyde. 580w og avtagbare kabler, merke Hiper = Veldig godt kjøp. 6396046[/snapback] Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe den men det tar litt for lang tid før den kommer på lager . Men strømforskyninga trenger vel egentlig ikke vere mere enn 450 watt tror jeg da. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Denne skal være bra ifølge reviews på nettet: Aerocool 550W Turbine Power With Smart Cable Management. Hiper type-R 580W er en skikkelig god PSU om støy ikke sjenerer deg, selv gikk min i retur akkurat pga dette.. Det er et veldig skralt utvalg av PSUer på psdata for tiden så jeg ville også vurdert en annen butikk og sjekket ut Mist, Tagan og Seasonic. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 er støy en faktor kommer man ikke uten om mist 500, har vel blitt sagt endel ganger her på forumet nå. selges desverre ikke via psdata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå