dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Red Label er litt tam, mener jeg å huske. Har blitt en stund siden sist jeg smakte på den så er mulig jeg husker feil. Den smakte på ingen måte ille, men den ble litt tam og uten noe særlig særpreg. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ok, tenkte bare jeg skal kjøpe den neste gang det blir fest så, til det ser det ut som at den passer bra Fikk nettopp Dalmore 12år inn i hus, gleder meg til å prøve den litt senere Noen som har smakt den? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det destilleriet har jeg aldri hørt om. Finner heller ingenting om det hos whiskymag. Fant du den på polet eller er det en reisepartner? Edit: Fant nettsiden deres og at den ligger under THE Dalmore på whiskimag. Denne så spennende ut! Keep me posted Endret 13. mars 2009 av dePt Lenke til kommentar
Capless Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Kjøpt på polet den er jo på Whiskymag den men, det er den eldre typen. er nytt design nå, usikker på om det er forandring på selve whiskyen edit: du editer raskere enn jeg poster en post Endret 13. mars 2009 av Whisky1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Blir sånn når jeg svarer før jeg tenker. Synd utvalget på polet her er så pass labert at den ikke er å frembringe i basisutvalget. Kan man få de til å bestille inn flakser til en? Skulle hatt bla. en Talisker på hylla. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Klart du kan Utvalget her jeg bor er også elendig, men de hadde faktisk The Dalmore på lageret her Jeg bestiller alltid via Aperitif når jeg bestiller noe, enkelt og greit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Funker greit å bestille ting til Polet. De har lager de bestiller direkte fra, og skal kunne skaffe alt som er på pollista. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Nå er jeg på glass nr 3 av Dalmore Den er meget rund, mild og fin. Jeg ble rett å slett positivt overrasket siden jeg ikke likte Balvenie Doublewood 12 år pga mye sherry smak og Dalmore 12 er lagret 50% på bourbon og 50% på sherry. Kanskje jeg burde gi Balvenie en sjangse till..? Jeg trur de som liker cognac vil elske denne Endret 13. mars 2009 av Whisky1 Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 taliskyer i hus! bottled in 2005 destilled 1992 dama kjøpt med fra danskebåten ca 300 spenn på polet vistnok nesten 800 grunker på andre glasset nå fått streng beskjed om og drikke denne med måte drikker den btw bar og uten is atm. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Og det skal du fortsette med! Første glasset (idag) med Glenfiddich 12y. Uten tvil min nåværende favoritt på lørdagskvelden. Mild og fin, men dessverre litt kort. Vurderer sterkt å åpne Dalwhinnien, men tror den får stå for i dag Lenke til kommentar
Capless Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg bestilte Dalwhinnien i natt, gleder meg til den kommer @SCV: Den heter ikke Taliskyer, den heter Talisker Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lurer på å hente meg en miniflaske Caol Ila før polet stenger i dag. Noen som vil anbefale denne? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ja, den er god den bedre enn Glenfiddich 12 imo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lurer på å hente meg en miniflaske Caol Ila før polet stenger i dag. Noen som vil anbefale denne? Det er en av favorittene mine Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg fikk det plutselig for meg, at whiskey med melk og honning må være godt? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fikk du det for deg eller et par liter av det i deg? Kan jeg umulig tenke meg! Men jeg har aldri prøvd, så jeg skal ikke si de sikkert da Ble en liten flaske Caol Ila på meg i dag ja. Gleder meg til denne knekkes. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Drinken skal testes senere ikveld, så da skal jeg avgi min dom. Er skeptisk til melka, men honningen? Honning og Whiskey? Det låter jo nydelig Lenke til kommentar
Capless Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 når du sier whiskey mener du da skotsk, amerikansk eller irsk? Det er et kjerring råd (eller hva jeg skal si) i skotland som sier whisky (skotsk sefølgelig ) blandet med varmt vann og honning skal kurere forkjølelse Hot toddie heter den trur jeg Er noen medlem av Warehouse 24? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Skotsk, Type Famous Grouse Lenke til kommentar
Capless Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Si whisky da di tullsjur Melk høres btw kvalmt ut i whisky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå