Gå til innhold

En aldeles fortreffelig whiskytråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det destilleriet har jeg aldri hørt om. Finner heller ingenting om det hos whiskymag. Fant du den på polet eller er det en reisepartner? :)

Edit: Fant nettsiden deres og at den ligger under THE Dalmore på whiskimag. Denne så spennende ut! Keep me posted

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Blir sånn når jeg svarer før jeg tenker. :whistle:

Synd utvalget på polet her er så pass labert at den ikke er å frembringe i basisutvalget. Kan man få de til å bestille inn flakser til en? Skulle hatt bla. en Talisker på hylla.

Lenke til kommentar

Nå er jeg på glass nr 3 av Dalmore :)

Den er meget rund, mild og fin. Jeg ble rett å slett positivt overrasket siden jeg ikke likte Balvenie Doublewood 12 år pga mye sherry smak og Dalmore 12 er lagret 50% på bourbon og 50% på sherry. Kanskje jeg burde gi Balvenie en sjangse till..? :)

Jeg trur de som liker cognac vil elske denne

Endret av Whisky1
Lenke til kommentar

taliskyer i hus!

bottled in 2005

destilled 1992 :)

dama kjøpt med fra danskebåten ca 300 spenn på polet vistnok nesten 800 grunker :)

på andre glasset nå :) fått streng beskjed om og drikke denne med måte :p drikker den btw bar og uten is atm.

Lenke til kommentar

Og det skal du fortsette med! :)

Første glasset (idag) med Glenfiddich 12y. Uten tvil min nåværende favoritt på lørdagskvelden. Mild og fin, men dessverre litt kort. Vurderer sterkt å åpne Dalwhinnien, men tror den får stå for i dag :)

Lenke til kommentar

Fikk du det for deg eller et par liter av det i deg? Kan jeg umulig tenke meg! :p Men jeg har aldri prøvd, så jeg skal ikke si de sikkert da :)

Ble en liten flaske Caol Ila på meg i dag ja. Gleder meg til denne knekkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...