Gouldfan Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Ikke mat et troll med punktumtegn. Når man ikke engang staver Macallan riktig og har brukt mer enn en rimelig god bruktbil så er det tegn på skikkelig serriøsitet med irronnisk vri. Kan ikke jeg bare få drikke whiskeyen min og bruke pengene mine som jeg vil? Bruker den resterende halvflaska til å rense flåttsårene til bikkja. Eneste den er god for. Joda du kan drikke whiskeyen som du vil, single malt whiskyen også. Dersom noen vil bruke summen av en bruktbil til å rense bikkjas flåttsår så er det bare til å kjøre på for min del. Det er jo ikke mine penger, jeg ville kjøpt flåttmedisin på apoteket. Men jeg har ikke noe imot at du bruker summen av en bruktbil på bikkjas flottsår, slå deg løs.... Kult om du sender bilde av hendelsen også.. Endret 28. august 2017 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Enda en Islay whisky i sortimentet mitt.Vet ikke helt hva jeg liker best av denne eller Laphroaig Select. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg liker begge, men aldersbestemt whisky er noe eget da. Select liker jeg fordi den har så mye smaker, kompleksitet, og ikke minst fordi den er godt priset i Sverige... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg må prøve en Kilchoman hørt mye bra om de. Lenke til kommentar
treant Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 er på tur for tida, så lurer på om noen har vært på tax freen i det siste og er oppdatert på gode deals der? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Bowmore 15 og Laphroaig PX cask anbefales Bowmore er mer søt, krydret og rund, Laphroaig er mer røyket søt.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Bursdagsgave fra kameraten.. Highland Park cask strenght. Endret 23. november 2017 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Kjøpte meg en Kilchoman Sanaig nettopp. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene, likte virkelig Machir Bay! Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) i 2002 var jeg på tur med jobben til Edinburgh. Husker ikke hva vi gjorde der, men husker veldig godt en av "aktivitetene" vi var på: Whisky-smaking hos The Scotch Malt Whisky Society! Det er et privat firma som lukter og smaker seg fram til enkle casks hos flesteparten av Scotlands brenneri, og kjøper dem og tapper på flaske, cask strenght! De har en høy stjerne hos såvel brenneri som kunder, så de får omtrent gå hvor de vil, og gjøre hva de vil. Jeg likte ikke whisky særlig før det besøket, men nå kjøper jeg ikke annen Whisky enn deres. Smaker helt annerledes enn single malt eller blends. Hver Cask har sin karakter (ofte helt forskjellig fra samme brenneri's single malt), og må bare oppleves. Endret 29. november 2017 av ozone Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Her har det gått litt i Highland Park CS, er jo koselig med en til to drammer etter en bedre middag. Denne er en av få CS som jeg liker best bar, selvom den er hele 57,1... Vann bare gjør den omtrent skarpere og drar ned sherrypreget. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Noen som har kjørt Fjordline i det siste? Jeg lurer på om de fortsatt har Ardbeg Corrywreckan til rundt 500kr, synes det var røverkjøp av en pris. Pleier vanligvis å handle whisky på Colorline, fordi de er som regel billigst, men 500 for en CS Corry er helt insane billig. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Hadde egentlig tenkt meg en tur med båten i dag, mulig det blir en tur neste helg. Skal selvfølgelig si fra om hva jeg finner. For min egen del er jeg gira på Laphroaig PX, så får se an hvilken av båtene jeg setter meg på. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Px hadde de på Colorline. Fjordline har ikke så bra priser på Laffe. Men Uigadail og Corry var meget godt priset på Fjordline. Fint du kan ta et bilde i taxfree, om du orker. Det er fullt mulig å ta begge båtene om du skal tur retur.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 En kompis kjøpte denne til meg her forleden. Morsomt å ha for en som både er glad i whisky og stout. Jameson Caskmates Stout Edition Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Vi har kjøpt en flaske Kilchoman Machir Bay til jul, hørt mye skryt av den så vi må prøve den. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Machir Bay er veldig god! Som jeg skrev tidligere syntes jeg den skarpe ettersmaken (salmiakk?) var litt underlig, men det var absolutt en bra whisky. Synes nok allikevel Sanaig er litt bedre, liker veldig godt sammensetningen av sherry- og bourbonfat. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Sanaig må vi også prøve, koster 40 kr mer enn Machir Bay her i Strømstad. Men vil liksom prøve den helt originale Bourbon versjonen først.. Sherry prosjekter er spennende, men man må prøve basicen først, før man går videre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Noen som har testet Bruichladdich Octomore 7.2? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Machir Bay var ok til over middels til prisen, var litt mindre hissig røyk med mye vanilje og oljet fatsmak. Ganske lang finish for en nas, likte den var ganske original i smak også. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Nye glass fra Spiegelau til romjula. Prøvde tre single malts igår. Kilchoman Machir Bay Talisker Dark storm Bowmore 15 firstfill bourbon Satt veldig godt i glasset.. Endret 29. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå