hyper Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 jeg har hørt at man kan låse opp en amd duron, med bare en blyantstrek. er det sant? Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 ja d er faktisk sant man bruker en spiss blyant eller en blyant-penn og streker over nå prikker på CPU'en merket L1 og L2, jeg har gjort det selv, men husker ikke åssen det var.. lenge siden jeg hadde en duron Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 13:33, skrev hyper:jeg har hørt at man kan låse opp en amd duron, med bare en blyantstrek.er det sant? Har selv en duron, for og låse opp denne må du bruke en blyant. Bruk en trykkblyant med 0,5 bly. Su skal streke mellom L1 broene, slik ser de ut: .:::: Når du er ferdig skal det se slik ut .|||| Du skal bare gjøre dette på L1 broene for og låse den opp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Se guiden på overklokking.no :smile: Og THG sin video for Xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå