phax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei, fikk oppdrag om å finne et billig takfeste til projektor. helst sølv, men ikke must. har letet litt men finner lite under tusenlappen.. noen som vet av en plass de selger billig? billigste jeg fant var fyndborsen.se som hadde til 600,- sek. men da kommer jo porto på 400,- så det var liten vits.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Komplett.no Mamoz.no Netshop.no Osv... På AVforum har de en del tips som f.eks DIY-projektorfeste Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) er ikke så vanskelig å lage et skikkelig et da. Er bare å ta noen 2"3 eller 2"4 og lage et. Husk å male. Slik ser festet mitt ut. Skal males hvit så for jeg får mulighet og penger. Det bildet er tatt når jeg drev og monterte kabelganger. Alle kabler ligger i kabelganger rundt omkring i taket og på vegger Endret 29. juni 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 forresten. kom over dette her: http://www.avshop.no/catalog/product_info....products_id=432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå