Gå til innhold

Lik på rommet

dishdish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig skuffet nå. Håpte denne tråden handlet om en narkoholiker som hadde dødd på rommet ditt elns...og så er det bare en stinkende liten sjøstjerne? Hiv skiten i søpla.

6396273[/snapback]

Unnskyld for at jeg ikke lever opp til dine forventninger da.

Lenke til kommentar

Prøver dere å ta livet av meg her :sick: Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene!

Lenke til kommentar

Altså ... om diverse forsvunne mennesker fra rundt omkring i vårt vakre land skulle vise seg å ligge temmelig ... avslappet ... under gulvet i uthuset mitt med spadesår i ansiktet og/eller hodet, så ville vel ikke det være straffbart? :p

Lenke til kommentar
Prøver dere å ta livet av meg her  :sick: Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene!

6401186[/snapback]

Goatse gjør deg uvel? Du er med andre ord langt fra noen nett-veteran. :)

Lenke til kommentar
Prøver dere å ta livet av meg her  :sick: Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene!

6401186[/snapback]

Goatse gjør deg uvel? Du er med andre ord langt fra noen nett-veteran. :)

6401278[/snapback]

Tro meg, jeg har sett mye. Dette inkluderer tubgirl (bare ikke søk etter det) og andre obskure bilder. Kommentaren var der for at folk ikke skal få lyst til å gjøre det igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...