Liquid_Crystal Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Selvfølgelig gjør den det, den følger sine etterlevninger. Er det hull på stjerna noe sted? i skinnet som er tørket ut? hvis det ikke er det så burde du gjøre det for å slippe den fri, kanskje kjøpe et bån slik at du kan lufte den... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ville ikke hatt et sjøstjernespøkelse hengende i rommet og se på når jeg runker. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Prøv å putt den i vann og fortell oss hva som skjer. Ser den ut som den er levende igjen? Løste den seg opp? Eller bare forble den innskrumplet? Tror du den brenner godt? Som tørr altså? Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg er veldig skuffet nå. Håpte denne tråden handlet om en narkoholiker som hadde dødd på rommet ditt elns...og så er det bare en stinkende liten sjøstjerne? Hiv skiten i søpla. 6396273[/snapback] Unnskyld for at jeg ikke lever opp til dine forventninger da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det var bedre. Kryp for meg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det var bedre. Kryp for meg. 6400625[/snapback] :!: Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Det var bedre. Kryp for meg. 6400625[/snapback] Ok, selv om jeg antar det der var ironisk, skal jeg ikke la meg provosere! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 d heter svaleberg 6396696[/snapback] Hva faen er et svaleberg? det heter svaberg. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Helvete heller, slutt å linke fra http://ftw.generation.no, blir bare det utrolig stygge hotlink-bildet om man ikke har slått av henviserlogging. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Prøver dere å ta livet av meg her Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene! Lenke til kommentar
Arang Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Altså ... om diverse forsvunne mennesker fra rundt omkring i vårt vakre land skulle vise seg å ligge temmelig ... avslappet ... under gulvet i uthuset mitt med spadesår i ansiktet og/eller hodet, så ville vel ikke det være straffbart? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Prøver dere å ta livet av meg her Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene! 6401186[/snapback] Goatse gjør deg uvel? Du er med andre ord langt fra noen nett-veteran. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Prøver dere å ta livet av meg her Slettet innlegg med bilde av goatsee. Ettersom det var ment å hotlinke til et annet bilde ser jeg ingen grunn til å gi advarsler. Men unngå slikt i framtiden. Goatsee er overhodet ikke bra for øynene! 6401186[/snapback] Goatse gjør deg uvel? Du er med andre ord langt fra noen nett-veteran. 6401278[/snapback] Tro meg, jeg har sett mye. Dette inkluderer tubgirl (bare ikke søk etter det) og andre obskure bilder. Kommentaren var der for at folk ikke skal få lyst til å gjøre det igjen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det heter ikke tubgirl, men "Fecal Japan" din n00 sc00l nublar Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Var på rommet til Joakim. i går, han hadde en stor brun sjøstjerne gjemt i skapet sitt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Var på rommet til Joakim. i går, han hadde en stor brun sjøstjerne gjemt i skapet sitt! 6401885[/snapback] Skapnekrofili? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tørk den oppå en panelovn, prøv å smuldre den opp i småbiter og røyk den. Etterpå forteller hva du opplevde! Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 La den ligge sånn i et år. Sett opp stativ og ta to bilder i uken. Blir sikkert en stilig filmsnutt til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå