Gå til innhold

Lik på rommet

dishdish

Anbefalte innlegg

Jeg har en død sjøstjerne på rommet. Jeg har ikke drept den, fant den inntørket på et svaberg. Jeg tok den med meg hjem og har den i vinduskarmen. Hva er deres tanker om det? Er det ekkelt? Tror dere sjelen dens svever rundt i rommet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er deres tanker om det?

6395528[/snapback]

Det første som slår meg er kva i alle dagar du skal med ei død sjøstjerne på rommet ditt :hmm:

Edit: Fin avatar du har forresten :yes:

6395583[/snapback]

Syns sjøstjernen er vakker jeg! Er litt eksotisk siden jeg ikke er så ofte ved sjøen.

Takk for avatarkomplimentet :D

Lenke til kommentar
sjøsternen kommer til å hjemsøke deg for resten av livet siden den ikke fikk ligge i fred der du fant den! :p

6395663[/snapback]

Haha :p Jeg vil nå egentlig si at den har det bedre hos meg enn å ligge der alene på svaberget og få en bølge over seg en gang i blant :p

Lenke til kommentar
Noe så søtt. En stakkars nerd som tar seg av dyrene, selv etter at de er død. Det er nesten rørende.

6395736[/snapback]

Nerd? Kremt! Kan du definere nerd litt mer? Dessuten tok jeg med meg sjøstjernen som en suvernir, ikke et dyr!

Lenke til kommentar
Sjelen gikk nok ut av den i det den døde på svaberget. Du har et dyr uten sjel, en såkalt "gjenstand". Så det er ikke noe galt med det.

Hadde den dødd i rommet ditt derimot, ville sjelen svevet der ;)

6395714[/snapback]

Enig bortsett fra delen med at sjelen svever noe som helst sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...