vegjoh Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Har fått tilbud om å kjøpe et kamera fra en kompis. Det er et Sony DSC-H1. Det følger med en Memorystick Pro på 512MB. Kameraet er i underkant av ett år, men er svært lite brukt. Hvis jeg gjetter at det har vært tatt 300 bilder med det, så tror jeg ikke at jeg er så langt unna sannheten. Ingen skader - ikke så mye som en liten ripe engang.. Hva er fornuftig pris på dette kameraet? Mvh Vegard Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Her var det lite svar ;-) Stiller spørsmålet på en annen måte. Gjør jeg et forferdelig dårlig kjøp, dersom jeg kjøper nevnte kamera (inkl. alt opprinnerlig medfølgende tilbehør + 512MB MemoryStick) til 2000 kr? Mvh Vegard Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er nok verdt det ja, er vel ett godt kjøp også hvis du får med original emballasje og kvittering... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 et enormt bra kamera, vert 2000 deluxe! Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Okey, da sier vi det sånn Kameraet er nå kjøpt og betalt. Kvittering fikk jeg ikke med, men det kan jeg hente når som helst, så det er ikke noe problem. Takk for innspill! Mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå