RedRocK Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hallo. Jeg holder på med et lite casemod prosjekt og har vurdert å innstallere noen småe bil høytallere i kabinettet. Men som dere sikkert vet, er det jo magneter på høytallere. Går det greit med alt hardware inne i datan hvis det også er en høytaller der ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ikke alt trives nei. Harddisker f.eks. vil lide en pinefull død da. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Etter naboens erfaring så burde du ikke ha høytalere i kabinettet. Det der sånn lektriske magneter i HK, noe som fører til brann, . så jeg ville ikke prøvd det Lenke til kommentar
T homas Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 i kabinettet til vennen min er det en liten høyteler montert i bunnen av kabinettet veldig liten men Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er en speaker, ikke høyttaler *-) (Ser forskjellen? ) De som er i kabinettene kommer det ikke bass eller mellomtone ut av(så og si) så spolen er minimal, derfor er det ikke noe magetisme som kan ødelegge noe derfra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå