Jahaja Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei Jeg har Nero 5.5.6.4 åssen brenner jeg en bin fil? Når jeg trykker på brenn image går det bare med nrg,iso og cue filer Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det skal vel bare være og velge Brenn Image og så velge .cue fila som tilhører .bin filen. Eller så kan du laste ned Fireburner... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du kan brenne .bin filer i nero. Velg "Burn image", så velger du "alle filer" der det nå står .nrg .cue osv. Har funket fett for meg. Det beste er å få tak i den tilhørende .cue filen. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 13:05, skrev Jahaja:Hei Jeg har Nero 5.5.6.4 åssen brenner jeg en bin fil? Når jeg trykker på brenn image går det bare med nrg,iso og cue filer Du kan også bruke CDRWIN, den er enkel og grei. http://www.goldenhawk.com/ Lenke til kommentar
Erra Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Går utfra at du kanskje sitter med ei Bin fil som mangler Cue? I såfall...lag ei txtfil og legg inn dette: FILE "navnetpåbinfila.bin" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Lagre fila og rename den til det samme som Bin fila, men med endelse .cue istedenfor .bin. (Det er slik de aller fleste cue filer ser ut, det finnes noen som har noe mer track informasjon og sånt, men det er sjeldent) Ahhh..en liten ting til..Bin og Cue fila må ligge på samme plass med det oppsettet, om du ikke vil la dem ligge på samme plass må du oppgi path i filnavnet.. f.eks slik: FILE "G:Testnavnetpåbinfila.bin" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Så velger du bare cue fila i nero under burn image. [ Denne Melding var redigert av: Erra på 2002-10-14 13:32 ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du åpner bin-fila som et vanlig image og brenner det som raw data. Det funket ihvertfall for meg... Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hva med å bruke Fireburner. Lite og enkelt program :smile: Lenke til kommentar
Imsdal_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Fireburner, eller last ned en snerten liten ting som heter Bin2iso.exe. ;o) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bruk det orginale cue/bin programmet, cdrwin, vil foreslå versjon 3.7F om du har en cdbrenner som er støttet av dette, pass på at du har en lovlig KEY, for dette programmet ødelegger alle cder du brenner med ulovlig key. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Kjellinge skrev (2002-10-14 13:17):Du kan brenne .bin filer i nero. Velg "Burn image", så velger du "alle filer" der det nå står .nrg .cue osv. Har funket fett for meg. Det beste er å få tak i den tilhørende .cue filen. Siden du allerede har Nero, gjør du som over. Ingen vits å hente ned et nytt prog. når det du har kan gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå