EggMan88 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har en relativt ny pc, som ikke er mere enn 1 mnd gammel. Når jeg prøver og se på en film som ligger på nettet feks filmer på break.com O.L så blir skjermen helt svart. Hører lyden i bakgrunnen, men skjermen er helt svart. Ender med at jeg må restarte. Derimot når jeg åpner en film i Windows MediaPlayer, via Windows så skjer det ikke noe. Noen som har noen tilps på hva det kan være?? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har aldri opplevd dette før. Men hvis du prøver å installere VLC og velger å installere Firefox Plug-in (tror jeg) så kan det muligens hjelpe. Har du installert riktige drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Høres ut som du har muligheten for to skjermer eller TV-ut, og din skjerm er ikke satt opp som foretrukket enhet eller primær enhet. Endret 27. juni 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg hadde nøyaktig samme problemet før jeg formaterte. Men nå får jeg helt hvit skjerm i sånne mediavinduer dersom jeg prøver å stille volumet. Må reload'e siden med ny cache om jeg vil restarte filmen med ordentlig bilde. Dersom du har AdBlock installert kan du prøve å huke vekk Obj-Tabs i advanced options dersom det er påslått (disabled). Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du kan jo også reistallere samtlige mediaspillere og event. codecs. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 AdBlock har jeg men, Obj-Tabs er skrudd av. Dette problemet dukket plutselig opp uten at jeg hadde gjort noen endringer så tviler på at skjermen ikke er satt opp, har jo funket før. Noen flere tips?? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Prøvd å installere andre codecer? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Installert skjerkortdrivere på nytt/nyere versjoner? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det beste er vel egentlig å installere skjermkort driveren som følger med. Hos meg har den alltid vært best, nyere nVidia drivere har tulla med bilde og gikk meg dårligere ytelse :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå