Gjest Slettet+65132 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei Eg har nettopp skaffa meg ei ny vifte til hovudkoret. Eg måtte ta ut heile hovudkortet for å få ut den gammle vifta. Så satte eg alt på plass igjen. Den nye vifta trengte eg berre å lime på. Eg starta opp og alt funka, unntatt at vifta datt av. Så prøvde eg å surre den på med ein ledning (måtte ta av hovudkoret). Då satt den så hvidt på. Når eg då starta opp kom det berre ein pipe lyd kvart 3-5 sekund, ikkje noke skjermbilde heller. Eg har berre ein liten annelse om at det er skjermkoret, men er ikkje sikkert. Kan det være hovukoret? Det kan jo hende at hovukortet lagar den pipelyden for å markere at skjermkoret ikkje funkar som det skal. Eg fant då ikkje noke om dette i manualen. Eg trur det er dette hovudkortet eg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ops! Har eg posta dette emnet feil fordi eg har ein liten anelse om ka det er som er gale? Var dum og ikkje såg i rettnings linjene. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Eg har nettopp skaffa meg ei ny vifte til hovudkoret. Eg måtte ta ut heile hovudkortet for å få ut den gammle vifta. Så satte eg alt på plass igjen. Den nye vifta trengte eg berre å lime på. Eg starta opp og alt funka, unntatt at vifta datt av. Så prøvde eg å surre den på med ein ledning (måtte ta av hovudkoret). Då satt den så hvidt på. Når eg då starta opp kom det berre ein pipe lyd kvart 3-5 sekund, ikkje noke skjermbilde heller. Eg har berre ein liten annelse om at det er skjermkoret, men er ikkje sikkert. Kan det være hovukoret? Det kan jo hende at hovukortet lagar den pipelyden for å markere at skjermkoret ikkje funkar som det skal. Eg fant då ikkje noke om dette i manualen. Eg trur det er dette hovudkortet eg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784 6395343[/snapback] Jeg ville skjekka rammen. Siden det skal pipe hvis det er noe galt med rammen. Hvis du har flyttet på denne kan det hende du har satt den i feil slott. Har du kobla i Cpu vifta? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Sikker på at vifta ikke traff noe når den datt av? Har den truffet hovedkortet/skjermkort, så er det store sjanser for at du har fått deg en dyr brevvekt. Faller kjøleren av så dundrer den som regel rett ned i skjermkortet. Hvis kjøleren ikke sitter godt nok på prosessoren, så kan det tyde på at den blir for varm. Nyere prosessorer har beskyttelse for overopphetning, og vil da ikke starte. Grunnen til at den piper er at den melder fra om en feil. Dette skal du kunne lese mer om i manualen til hovedkortet under POST. Antall pip, og lengden mellom intervallene skal peke på feilkilden. Endret 28. juni 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå