LittOmAlt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei mine sønner spiller for mye, jeg trenger hjelp til å sperre i min router portene som gjør wow fuksjonell. Portene er 3724 TCP 6112 TCP. Routeren er en ASUS WL500g, firmware (fra en utvikler utenfor asus versjon 1.9.2.7, navn husker jeg ikke) Har funnet noe om dette på routeren LAN to WAN Filter Table men får inntrykk av at her må alle lovlige porter defineres i stedet for ulovlige. For wow entusiaster, jeg skal begrense spilling fra kl 00:00 til kl 14:00 resten av døgnet er åpent. Skulle holde for en 14 åring i ferien... LoA Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Man kan gjøre dette på WoW's hjemmesider =) Lenke til kommentar
klo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det stemmer, man kan bruke account management på websidene til wow, for å bestemme tidspunkt for når man kan spille. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Finnes det en funksjon hvor man kan begrense spilletiden, altså ikke fra klokkeslett til klokkeslett men for eksempel begrense til 2 timer pr. dag? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er dumt å sperre basert på portene. Sperr login-serveren istede: eu.logon.worldofwarcraft.com Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ta en titt på denne siden: http://www.wow-europe.com/en/info/faq/parentalcontrols.html Her kan du begrense spilletiden helt som du vil, helt ned til den minste timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå