Rembrandt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Folkens ! Nå har jeg skaffet meg Canon 350 D og sliter litt med å få valgt en bag til kameraet mitt. Har dere noen anbefalinger for hvor jeg kan få kjøpt et bra bag til billig penge? Lenke til kommentar
Leema Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ø. Bruk Søk-knappen eller spør i butikken. Og hvis du skal spørre sånne spm. på forumet, så bør vi kanskje vite hvor røff behandling baggen skal ha. Vanntett? Lenke til kommentar
Grado225 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Folkens ! Nå har jeg skaffet meg Canon 350 D og sliter litt med å få valgt en bag til kameraet mitt. Har dere noen anbefalinger for hvor jeg kan få kjøpt et bra bag til billig penge? 6395170[/snapback] Kjøp en Lowepro Slingshot 200 AW. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Folkens ! Nå har jeg skaffet meg Canon 350 D og sliter litt med å få valgt en bag til kameraet mitt. Har dere noen anbefalinger for hvor jeg kan få kjøpt et bra bag til billig penge? 6395170[/snapback] Kjøp en Lowepro Slingshot 200 AW. 6405560[/snapback] Slingshot 200AW bruker jeg til min 1DIIn og anbefales til bytur etc. Får ikke all verdens objektiver i den, men fungerer greit til dagstur i by eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå