Gå til innhold

Hva er egentlig Whitebox CL67?


Otte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøvd whitebox.no eller google.com?

 

edit: ser egentli ikke ut til at den finnes :p sikker på at det ikke er CL66 du mener?

6395163[/snapback]

 

 

Har fått en ordrebekreftelse hvor det står oppgradert fra A3000 til CL67.

 

Oppgraderingen skulle egentlig ha kostet Kr 3700 + mva.

 

Har ventet på en A3000 en stund og skulle egetlig ha fått en CL66 istedet, men det står CL67 på ordrebekreftelsen.

 

Og, ja jeg har selvfølgelig prøvd Whitebox og google.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Huff, har du bestilt hos whitebox? :no:  Det er det værste stedet du kan bestille laptoper hos, ELENDIG service (Hvis de gidder å ta tlf da.) Tror ikke det er noen her som har positive erfaringer med de :nei:

6395445[/snapback]

 

Jeg har.. Men jeg hadde ikke noen problemer med de på noen slags måte. Hverken når jeg bestilte laptopen eller windows (i ettertid). Måtte vente i 1 mnd dog, men fikk laptopen oppgradert med en vare som kostet 1000 kr ekstra. Har hørt veldig mye dårlig om dem. Men ikke erfart noe selv

Lenke til kommentar

Jeg bestilte egentlig en 3000 i januar. Glemte bort hele greia og 17.mai fikk jeg mail om jeg hadde ventet så lenge at keg skulle få en annen maskin istedet, denne skulle de sende iløpet av et par dager.

 

Det gikk 5 uker og jeg sendte de en mail.

Maskinen skulle gå ut samme dag.

Dette skulle være en CL67 som hadde bedre skjerm, skjermkort, lyd og i det hele tatt bedre kvalitet. Denne oppgraderingen skulle egentlig ha kostet 3700 + mva.

 

Det som egentlig er greia er at jeg finner ingenting om denne maskinen.

Og hvis oppgraderingen skulle ha kostet så mye som 3700 + mva, når be den utregnet.

 

Hvis den ble utregnet etter pris/ytelse i januar-måned så gjelder jo ikke den samme pris/ytelse idag nesten 6 mnd etter.

 

Vet ikke helt om dette er riktig forklart, men det bunner ut i at jeg er litt skeptisk til å hente maskinen når jeg ikke helt vet hva jeg får.

Prisen på maskinen etter rabatt ble Kr 6700,- med følgende:

 

15,4 WXGA

Celeron M 380

60 GB hdd

128 MB skjermkort

512 MB ram

8 DvD Dual brenner

Og oppgraderingen jeg skulle få inneholdt bedre skjerm, skjermkort, lyd og i det hele bedre kvalitet enn Aopen 3000.

 

Da skulle dette egentlig komme på 11300,-

 

Vil jeg få en bedre maskin til Kr 6700 et annet sted?

Lenke til kommentar

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17886&cid=5546

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5546

 

tror jeg kansje vil ligge på lik linje

 

vet jo ikke hvilket gk som følger med på whitebox sin!

Skal ta en titt!

Aopen har innebyggd gk, så det går vel for det samme. Men koster nesten 2 lapper mer en elprice med samme stats, å det uten mva på whitebox!

Endret av killabie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...