Clerion Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei. Har vært å sett på 1.gangsbil i dag, en 320i. Bilen er veldig godt holdt, fin i kaross, innvendig og i det heletatt. MEN ved toppakningen, i det ene hjørnet var det ganske så fersk olje, det lover ikke helt bra. Han skulle riktignok sjekke det på verksted, eller "bruttern som er hobbymekaniker" Samma f.... egentlig bare de finner ut av det. Hvor mye koster det og skifte toppakning på den? Er en 92 sedan 320i. Han vi hadde med oss til å se på den tippa mellom 8 og 10 høvdinger. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Jau, men hvissn er villig til å gå ned i pris så stårn snart på gårdsplassen her Var en kjempebil ellers. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Tipper et verksted tar for 8 timers jobb på noe slikt. Times pris + deler + verkstedmatriell. Er du sikker på at det er Topppakningen? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Tipper et verksted tar for 8 timers jobb på noe slikt.Times pris + deler + verkstedmatriell. Er du sikker på at det er Topppakningen? 6396101[/snapback] Nei, men ganske. Derfor han skulle sjekke det. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 kommer på 12000 pluss minus et par hundringser på stenshagen.. er jo ikke vanos på denne motoren så slipper unna med noen tusen der og.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jau, nå har jeg ringt Hamar bil. De sa det var veldig sjeldent det at toppakningen gikk på disse bilene, så da kan det altså være noe annet. Men det begrenser seg jo litt når det kommer ut olje fra laveste punktet på motoren, i skjøten, og det er olje bare på undersida av den skjøten. De sa de ville ta ca 15000 for den jobben. Han duden som skal selge bilen skulle vaske, fjerne olja, og blåse den helt ren forså å kjøre noen dager, se hvordan det gikk. Håper han er villig til å skifte den eller gå ned i pris. Han har jo akkurat kjøpt seg en 2001 modell 318i så noe prutningsmon må det være Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det hadde seg slik at han skulle ta den på verksted, få det sjekka. Istede selger han faen meg bilen til en annen! Jeg rota rundt på finn og så SOLGT på den bilen jeg skulle ha... KØDD! Han har sikkert ikke informert dem om at toppakningen muligens snart går til helvete heller. Bruktbilhelvete på sitt beste sier nå jeg. Sorry språkbruken men følte at jeg ikke fikk ittrykt sinne med "søren meg" og "bruktbilrot" :!: Endret 29. juni 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå