Gå til innhold

Går ikke an å høre på sangene på iTunes!


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt den "hvordan få musikk fra iPod til pc'en" guiden (den uten program) her på forumet... Og fikk det til etter noen spørsmål...

Men da jeg skulle høre på en sang inne på iTunes musikkbiblioteket fikk jeg beskjeden: "Sangen kunne ikke brukes fordi originalfilen ikke ble funnet. Vil du oppgi plassering?"

Denne beskjeden kommer på alle sangene på musikkbiblioteket...

Jeg tenkte ikke dette gjorde noe når jeg skulle ta inn nye sanger på iPod'en, men da ble alle sangene på spilleren slettet.

 

Hva skal jeg gjøre for at den skal finne alle originalfilene?

 

Trenger hjelp snarest ;)

 

Takker!

:)

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leit opp filene på PCen, slett heile biblioteket og legg det inn på nytt.

 

Det er litt skummelt at iTunes synkroniserer iPoden på den måten ved å fjerne sanger på iPoden som ikkje er i iTunes, personlig liker eg best å bruke manuell oppdatering og heller aktivere automatisk ved behov.

 

I biblioteket har du ingen låter sidan iTunes ikkje lokaliserer dei og derfor blir alt på iPoden fjerna.

 

OT: Kan du ikkje lage ein avatar der gitaren er i riktige proporsjoner? Legger alltid merke til den :p

Endret av zeph
Lenke til kommentar

 

OT: Kan du ikkje lage ein avatar der gitaren er i riktige proporsjoner? Legger alltid merke til den :p

6395193[/snapback]

 

klarer bare og lage den sånn :p enig at den er ganske feit og rar... vet ikke hvordan jeg skal få den til og bli som den egentlig er...

Men skal prøve og slette hele biblioteket og legge inn alle sangen på nytt nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...