Gå til innhold

Spania og alkohol

Anbefalte innlegg

Bare ikke rot deg inn i noen strippebuler. De er greie så lenge du har kommet deg inn. Men så krever de penger for å slippe deg ut igjen. Haha.

6403467[/snapback]

Been there, done that.

6403567[/snapback]

Haha. Hadde jeg kommet i samme situasjon tror jeg at jeg hadde slått meg skikkelig vrang, og satt meg ned. Så hadde jeg blitt sittende uten å kjøpe noe som helst der inne. Kunne glatt ha sittet i timevis.

6403586[/snapback]

Hvordan kan det være mulig å slå seg vrang når man har testosteronklumper hengende over seg for å kreve inn utgangspenger? Tror nok ikke du hadde sittet der glatt når de tar penger bare for å se :p.. De hadde slaktet deg før du hadde kommet deg ut..

Heldigvis da jeg og klassen min var i Budapest, så besøkte vi en sånt sted da. Bare for å se om Ungarske damer var noe tess. Det var de og det var jenter som drev hele stedet. De sa at hvis alle (10) ville ha sugejobb så skulle 5 få det gratis :p Heldigvis takket vi nei og dro ut. Ingen sinte dørvakter der heller. Bare en heit ungarer ved døren som så smått surmulte fordi hun ikke fikk tjent nok penger den kvelden.

Edit : Leif bruker filibusterteknikken.

ah du sa ikke ja til blåsejobben, altså :D ? hahaha

Endret av henkli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...