Gå til innhold

Endelig trailer til Spiderman3

Swoofah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke samme person. venom(det bildet) er Eddie Brock+symbiot

spiderman+symbiot= "super" spiderman (som mister mer og mer kontroll over seg selv)

Eddie Brock hater spiderman. Etter at spiderman klarer å kvitte seg med det svarte stoffet(symbiot), så kommer det i kontakt med Eddie, han får da de fleste kreftene til spiderman+ at spiderman ikke kan oppdage han med spider-sensen sin. Kan lese en del om venom og symbiotet på wikipedia vis du søker etter spiderman

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Blir nok ikke den siste, de filmene her er tjener inn sinnsykt med penger og holder attpåtil veldig god kvalitet. Men det spørs jo hvor mange Sam Raimi gidder lage, klarer ikke helt se for meg noen klare å fortsette hans gode arbeid.

6414155[/snapback]

Tror du det blir like mange som superman filmene er det ikke 5? med den nye?

6414167[/snapback]

Det er vel snakk om i alt 7 filmer studioet planleger å lage, mens Rami og gjengen har kontrakt på tre filmer. :)

Lenke til kommentar
Hehe, for en førstegangs seer, som ikke er kjent i Marvel Universet kan det vel nesten sees på som en spoiler, men for oss andre er dette en ganske så kjent sak.

Han blir Venom og har like krefter som Spiderman

6407384[/snapback]

Venom er/blir vel en hel del sterkere enn Spiderman? På alle fronter kan man si ;)

6412952[/snapback]

Poeng, Venom er sterkere FYSISK en Spiderman, jeg tenkte på de andre Spider-kreftene, som veggkryping og vev-skyting, men burde vel ha spesifisert dette :)

Ellers tror jeg at Spiderman er mye mer smidig enn Venom, så han er ikke overlegen på ALLE fronter :p I senere tid utviklet vel Venom også en slags kamelon-evne som gjorde han usynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...