Swoofah Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hvem vet.. Alt jeg vet er at Venom/Eddie Brock er mye mer.. ehh "robust" enn spiderman i utseende, og Topher så/ser vel ut som Tobey FØR han begynte å trene til Spiderman 1.. Men,men De klarte det nesten med Juggarnaut i X3, så hvorfor ikke her Ellers enig med Dotten. Orginaldrakta hadde vært kulere. Men det er vel en mulighet for at Venom får denne, og dette blir brukt for å skille.. Fåglane vet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Å herre! Denne traileren ga meg kronisk ståpikk i flere uker fremover. Symbioten er jo det tøffeste i hele Marvel, spør du meg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Spørs hvor mye man evt ser til Venom, om han er med. Mulig det ikke blir mye og Sam Raimi er ingen fan vistnok. Han liker de opprinnelige skurkene fra noen tiår tilbake. Utifra teaseren så er i hvert fall Sandman og Hobgoblin med. Men Venom? Kanskje det blir en liten cliffhanger.... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Spørs hvor mye man evt ser til Venom, om han er med. Mulig det ikke blir mye og Sam Raimi er ingen fan vistnok. Han liker de opprinnelige skurkene fra noen tiår tilbake. Utifra teaseren så er i hvert fall Sandman og Hobgoblin med. Men Venom? Kanskje det blir en liten cliffhanger.... 6412276[/snapback] Hobgoblin? Etter hva jeg så og etter slutten på 2ern så erre vel bare Green Goblin som returnerer? Dog i Harry's skikkelse? (Green Goblin 2 om du vil, da ser en bort fra prototype-goblin) Og vel, det står på rollelisten at Topher skal spille Eddie Brock/Venom, men vi får se Endret 30. juni 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) blir sikkert bra men jeg håper den ikke blir sånn så 2en den var gøørr Endret 30. juni 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir en rå film dette her håper jeg, kansje får vi enda mer action enn de forrige filmene siden det ser ut til å handle om fler skurker. Og det hadde vært ekstremt kult om venom hadde dukket opp også. Jeg gleder meg værtfall, selv om det er lenge til. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hobgoblin? Etter hva jeg så og etter slutten på 2ern så erre vel bare Green Goblin som returnerer? Dog i Harry's skikkelse? (Green Goblin 2 om du vil, da ser en bort fra prototype-goblin) Og vel, det står på rollelisten at Topher skal spille Eddie Brock/Venom, men vi får se 6412404[/snapback] Etter hva jeg husker fra barndommen kalles goblin2 (harry) for Hobgoblin. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Etter min huske, så var hobgobling en gul versjon av The green Goblin, med mye av det samme utstryret. Men Harry har alltid vært grønn.. Skal utdype dette senere, må på jobb! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hehe, for en førstegangs seer, som ikke er kjent i Marvel Universet kan det vel nesten sees på som en spoiler, men for oss andre er dette en ganske så kjent sak. Han blir Venom og har like krefter som Spiderman 6407384[/snapback] Venom er/blir vel en hel del sterkere enn Spiderman? På alle fronter kan man si Må si jeg også gleder meg helt sinnsykt til denne filmen. De to forrige var konge, og tegneserien som gikk på TV for en stund tilbake var også ganske kule Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Stemmer at Harry Osborn aldri har vært Hobgoblin, såvidt jeg husker. Han tok rollen som green goblin etter faren, og møtte døden. Ellers, setter dette i skjul da det inneholder spoilere om hva som skjer i tegneserien (men lite trolig det finner sted i noen film - så det er ikke farlig å trykke) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I tegneserien drepte ikke Spider-Man Norman Osborn (første green goblin), selv om man lenge trodde dette. Hobgoblin er det flere som har vært (det er også andre enn Osborns som har vært Green Goblin). Faktisk så overvant Harry Osborns Green Goblin Hobogblin i en kamp. Så i filmen er det litt motsatt. Der lever Harry, mens faren er død. I tegneserien lever faren, mens sønnen er død. Men det er mye som er annerledes i tegnefilmen enn i filmen. Gwen Stacy, som er med i den kommende filmen, er i tegneserien hans første kjæreste. I filmverdenen er det Mary Jane som fyller den rollen. Men det kan fort være Hobgoblin er med. Former Marvel Studios CEO Avi Arad has said that there are four villains in Spider-Man 3: Venom, Sandman, Green Goblin II, and a mysterious fourth. Det skulle ikke forundre meg om Harry "leier" inn noen, som så påtar seg rollen som Hobgoblin Andre man spekulasjoner går ut på at det er Kameleonen, The Lizard eller Black Cat. Det som hadde vært noe er Sinister Six Budsjettet til filmen ryktes å bli en av tidenes største. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Traileren var rå! Gleder meg til denne filmen. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gleder meg så sinnsykt til denne filmen. Dette er vel den sista også? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 kan være at vi får se både Green GoblinII og Hobgoblin ja .. hadde vert kult Jeg håper personlig at nr4 er The Scorpion... men mest sansynlig er det nok Morbius stor sansynlig het for at Man-Wolf dukker opp også .. men han er jo en venn av spider-man.. (ikke i starten.. men uansett) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gleder meg så sinnsykt til denne filmen. Dette er vel den sista også? 6413728[/snapback] Trur ikke det håper ikke det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir nok ikke den siste, de filmene her er tjener inn sinnsykt med penger og holder attpåtil veldig god kvalitet. Men det spørs jo hvor mange Sam Raimi gidder lage, klarer ikke helt se for meg noen klare å fortsette hans gode arbeid. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir nok ikke den siste, de filmene her er tjener inn sinnsykt med penger og holder attpåtil veldig god kvalitet. Men det spørs jo hvor mange Sam Raimi gidder lage, klarer ikke helt se for meg noen klare å fortsette hans gode arbeid. 6414155[/snapback] Tror du det blir like mange som superman filmene er det ikke 5? med den nye? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir nok ikke den siste, de filmene her er tjener inn sinnsykt med penger og holder attpåtil veldig god kvalitet. Men det spørs jo hvor mange Sam Raimi gidder lage, klarer ikke helt se for meg noen klare å fortsette hans gode arbeid. 6414155[/snapback] Men klarer godt å se for meg at noen andre får jobb om å lege film om Sam ikke gidder mer. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ok da, var ikke helt sikker jeg da, men for eg GOD STUND siden, så var hun som spiller Mary Jane på Late night show med David Letterman. Der sa hun at det KUN skulle lages 3 filmer, og ikke flere. Men som Dotten sa: De tjener godt med penger på dette så.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fantastisk. Simpelthen fantastisk. Jeg elsker Sam Raimi. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Grunnen til det med drakten til spiderman er nok at symbiotet trekker seg inn i stoffet til orginal drakten. I traileren ser du jo spiderman rive av seg drakten, og det spruter jo ikke "olje" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå