Swoofah Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Da har det eeeendelig kommet trailer til Spiderman 3, og jeg må si at jeg gleder meg Story'n blir lagt til symbiotet, spidermans kontakt med det og kamp mot venom, sandman og Green Goblin2 (harry seff). Og seff hans forestånde bryllup og komplikasjoner med det. Gwen Stacy er jo også med i filmen ^^ Det ENESTE jeg stiller meg kritisk til er at Topher Grace fra 70s Show skal spille Eddie Brock/Venom.. Har han begynt å knaske noen lugubre drops? Jaja. http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_3/ http://www.imdb.com/title/tt0413300/ Endret 27. juni 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 tror Topher Grace kommer til å gjøre en bra jobb.. han kan spille seriøst .. må ikke la en TV serie ødelegge for deg.. det som blir spennende er hvor Venom kommer i fra .. orginalt er det en annen planet .. men det blir tåplig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Damn hot. Jeg gleder meg stort. Men ble litt skuffet over at den drakten ikke så så fet ut "in action". Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 tror Topher Grace kommer til å gjøre en bra jobb.. han kan spille seriøst .. må ikke la en TV serie ødelegge for deg.. det som blir spennende er hvor Venom kommer i fra .. orginalt er det en annen planet .. men det blir tåplig 6395310[/snapback] Jeg sier ikke at han er en dårlig skuespiller, jeg er heller usikker på at en spinkel type som han skal spille en semi-body builder som Eddie Brock. Og for å være veeeeeldig pirkete her, så er Venom fra Jorda.. Symbiotet derimot er fra en annen planet.. Noe vi egentlig ikke vet, da Spiderman fant det i Secret Wars og det på en planet som ble satt sammen av mange forskjellige av 'The Beyonder'. Og hvorfor er det tåplig tro? i denne filmen er det sikkert noe vitenskaplige ting og tang innvolvert Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette blir rått, gleder meg vilt.. Synd at vi må vente 11 mnd. :S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Denne ser hvertfall bedre ut enn de andre filmene, som er høyst middelmådige. Spider-man -filmene må jo være blant de mest oppskrytte noensinne i min bok. Greie filmer, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 De tropper vel ihvertfall øverst av Marvel sine filmer Jeg synes nå de er bedre enn MANGE andre actionfilmer ihvertfall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Så dritt kul ut han har jo 3 superskruker fiende ting.det blir knall kult klarer nesten ikke og vente Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Åhå, konstant frysning på ryggen. Gleder meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Regner kanskje med at Symbiotet kan følge med en meteor ellerno, det kan jo passe, og da er det jo ihvertfall fra en annen planet. Var nok vitenskap i 2`ern. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Regner kanskje med at Symbiotet kan følge med en meteor ellerno, det kan jo passe, og da er det jo ihvertfall fra en annen planet. Var nok vitenskap i 2`ern. 6406825[/snapback] Enig.. Sånn BURDE det være Men klarer ikke riste følelsen av at de prøve å dra det ned på jorda og da fremkaller det i et labratorium.. Men,men *glede seg* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har drakten egentlig blitt svart? Og i tilfelle, hvorfor det? =) Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Gleder meg VELDIG til å se Venom! Drakten til Spiderman har vel blitt svart pga. han kom i kontakt med symbiotet som gjør drakten hans "Bedre" (altså den kan gjøre mange flere ting og er ikke bare et tøy stykke men en del av spiderman) Men er ikke 100% sikker Satt den i spoiler da Endret 29. juni 2006 av Thorvis Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hehe, for en førstegangs seer, som ikke er kjent i Marvel Universet kan det vel nesten sees på som en spoiler, men for oss andre er dette en ganske så kjent sak. Den sorte "drakten" er et symbiot som "merger" med spiderman og gir han litt sterkere krefter og webbing uten bruk av webshooters (Som han dog ikke har i filmversjonen alikevel, men jeje). Som en bieffekt påvirker også symbiotet psyken hans og drar bl.a ut på nattestid når Peter sover og driver med ødeleggelser osv. Peter klarer å kvitte seg med drakten, hvor den så finner en ny host i Eddie Brock som nå deler dens hat mot Spiderman. Han blir Venom og har like krefter som Spiderman og ikke blir detektert av Spiderman sin Spider-sense. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Åh, den så ganske bra ut Gleder meg veldig! Men er jo mai neste år da :/ Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Traileren så veldig lovende ut! Gleder meg til filmen kommer! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hadde vært kulere om de hadde tatt drakten fra tegneserien... Da blir forvandlingen slik; --> Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hehe, for en førstegangs seer, som ikke er kjent i Marvel Universet kan det vel nesten sees på som en spoiler, men for oss andre er dette en ganske så kjent sak. Den sorte "drakten" er et symbiot som "merger" med spiderman og gir han litt sterkere krefter og webbing uten bruk av webshooters (Som han dog ikke har i filmversjonen alikevel, men jeje). Som en bieffekt påvirker også symbiotet psyken hans og drar bl.a ut på nattestid når Peter sover og driver med ødeleggelser osv. Peter klarer å kvitte seg med drakten, hvor den så finner en ny host i Eddie Brock som nå deler dens hat mot Spiderman. Han blir Venom og har like krefter som Spiderman og ikke blir detektert av Spiderman sin Spider-sense. 6407384[/snapback] Takker for svar! Gleder meg virkelig til denne filmen! =D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hadde vært kulere om de hadde tatt drakten fra tegneserien... Da blir forvandlingen slik; --> 6410744[/snapback] enig med superman hadde blitt tøffere drakt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 tror Topher Grace kommer til å gjøre en bra jobb.. han kan spille seriøst .. må ikke la en TV serie ødelegge for deg.. det som blir spennende er hvor Venom kommer i fra .. orginalt er det en annen planet .. men det blir tåplig 6395310[/snapback] Jeg sier ikke at han er en dårlig skuespiller, jeg er heller usikker på at en spinkel type som han skal spille en semi-body builder som Eddie Brock. Og for å være veeeeeldig pirkete her, så er Venom fra Jorda.. Symbiotet derimot er fra en annen planet.. Noe vi egentlig ikke vet, da Spiderman fant det i Secret Wars og det på en planet som ble satt sammen av mange forskjellige av 'The Beyonder'. Og hvorfor er det tåplig tro? i denne filmen er det sikkert noe vitenskaplige ting og tang innvolvert 6395680[/snapback] Joda men, med en av de heftigste hollywood trenere på plass og riktig diett skal fyren nok få muskler. Men trenger han det egentlig? Tobey Maguire hadde jo en gummitilpasset drakt under selveste Spiderman drakten for å få frem musklaturen i Spiderman 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå