Gå til innhold

sony ericsson w800i på ebay

Anbefalte innlegg

Ta kontakt med Ebay og rapporter han der. Har du betalt med PayPal så tar du kontakt med dem også og så får du pengene tilbake. Bare forklar saken for dem.

Selger bør gi deg pengene tilbake og du sender mobil i retur til han. Men hvis ikke så skal PayPal ha noe buyers protection også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, det er ikke en legal grunn til at jeg skal bytte imei koden på den nokian akkurat. bare en gammel telefon som forsikringselskapet stengte for mange år siden. tenkte kanskje jeg kunne få den gamle telefonen som ligger i skuffen til å virke igjen som en backuptelefon. nothing else.

men er det ingen som vil dele en link eller to, så blir jeg ikke såret av den grunn...:)

Lenke til kommentar
Ring 02800 og forklar hvilen "legal" grunn du har for bytte av imei til din Nokia 6210 og du vil oppleve hjelp som fortjent!

6404248[/snapback]

hjelper de deg med å skifte imei kode?

6404638[/snapback]

Nei, men Politiet kan sikkert bistå med annen "hjelp" når du besitter en stjålet/tapt mobil!

Lenke til kommentar
Greit, forstår det er en regel i forumet som sier dette.

Men det jeg ikke forstår er hvorfor denne regelen er her, når den ikke finnes hos Post & Teletilsynet.

6405587[/snapback]

Kan ha med at Post- og Teletilsynet ikke har med strafferettslige ting å gjøre, noe bruk av en stjålet/tapt mobil går inn under. Det er definitivt en grunn for at en mobil blir IMEI-sperret!

Edit; Var litt rask der, jeg fikk ikke med meg at det var i forbindelse med en forsikringssak den ble sperret. Siden det har blitt utbetalt erstatning for mobilen så er det bare riktig at den skal være sperret siden det er tross alt ville være forsikringssvindel å melde en mobil tapt, få erstatning for så å endre imei-nummeret og bruke den eller selge den videre!

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...