Icano Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har kjøpt en k750i som jeg har fått fjernet operatørlås og i tillegg unbrandet den. Har nå tele2 abb. problemet er at når jeg laster ned en ringetone f.eks fra Rabbit så laster den ringetonen ned som mp3 og legger den på memory stick. Det går helt fint å lytte på preview men når sangen er lastet ned på telefonen kommer det opp en liten nøkkel foran sangtittelen og når jeg trykker på spill av kommer det opp " kan ikke spille denne filen". Mp3 som jeg selv har lagt inn fungerer helt fint. Noen som kan forklare meg hvorfor og hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere?? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har kjøpt en k750i som jeg har fått fjernet operatørlås og i tillegg unbrandet den. Har nå tele2 abb. problemet er at når jeg laster ned en ringetone f.eks fra Rabbit så laster den ringetonen ned som mp3 og legger den på memory stick. Det går helt fint å lytte på preview men når sangen er lastet ned på telefonen kommer det opp en liten nøkkel foran sangtittelen og når jeg trykker på spill av kommer det opp " kan ikke spille denne filen". Mp3 som jeg selv har lagt inn fungerer helt fint. Noen som kan forklare meg hvorfor og hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere?? 6394740[/snapback] Rabbit låser nok ringetonene sine slik at man ikke kan kunne sende de til andre via f.eks Blåtann eller IR. Men hvorfor de låser seg på din tlf og ikke vil spilles av syntes jeg var litt merkelig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har samme mobil som deg, men har ikke prøvd å kjøpe ringetoner. Jeg skjønner ikke hvorfor du trenger det, når du kan laste ned / kjøpe på pcen for så å overføre? Via pcen koster det veldig lite, eller ingen ting, mens på Rabbit.no koster det vel opp mot 30 spenn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå