Laman Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Fikk i dag høre av en venn at jeg burde få ræva i gir og levere inn en kopi av vitnemålet mitt til fylkeskontoret innen den 30. Juni av en eller annen grunn. Dette hadde jeg ikke hørt noe som helst om tidligere, så jeg spurte noen av mine andre venner om de hadde noen kjennskap til dette, men det hadde de altså ikke. Er nå ferdig med 10. trinn og håper på å komme inn på den skolen jeg vil, dvs. å ikke bli tvangsflyttet til traktormekanikerskole på Hitra. Håper noen kan hjelpe! På forhånd takk! Øystein Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Nei, ungdomsskolen din rapporterer det inn. Hvis dere bruker vigo.no så ligger karakterene dine der også. Lenke til kommentar
helenehg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 skal du søke høyskole eller universitet må du sende det inn, men på vgs trenger du ikke det. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva slags linje er det du har søkt på? Kan være at fylkeskommmunen av en eller annen sær grunn ønsker å ha vitnemålet ditt på papir, bare sånn for å plage deg og holde papirmølla i gang. Ring til fylkeskommunen - de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er ikke alle privatskoler som klarer å sørge for at vitnemålet når opptakskontoret, og da må du nok gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå