Gå til innhold

norsk på mobilen

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en motorlola razr v3 i et halvt år nå.. Jeg kjøpte den i Spania og derfor er alt på engelsk og jeg kan ikke skrive æ, ø og å. Dette er slitsomt når jeg skal skrive meldinger!

Nå har jeg fått høre at man kan laste ned norsk på mobilen. Men hvordan?

Noen som vet?

På forhånd takk

Richard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke så mye peiling på dette.

Men det må vel gå med en en oppgradering av firmware'n, hvis du oppgraderer til en ny, norsk oppgradering?

Eller på SE (hvertfall k700i) så kan man bytte tastespråk. :)

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

hey. www.howardforums.com er et genialt nettsted. her finner du alt du trenger å vite om v3 razr. de har side opp og side ned om hver eneste firmware versjon og mange "faqs" og noob-guider til hvordan man skal flashe. flashene finner du på www.motox.us.

jeg har nå hatt min v3 siden desember 2004 og er storfornøyd:)

kjører med følgende SW og language pack:(obs:ikke flash før du har lest ALLE noobguides etc)

R374_G_0E.42.0CR_SE8615MBXXH1121_flexlash_MOTOX.rar (firmware til telefonen som oppgraderer det meste)

R374_G_0E.40.9CR_Lang002C_BOOT0823_reflash_MOTOX.shx (flash for å få norsk språkpakke)

R374_G_0E.42.0ER_MLP_Reflash.zip (flash til nyeste firmware tilgjengelig, uten språkpakke)

jeg fåreslår at du leser NØYE gjennom på forumet til howard... dette kan herpe telefonen din hvis du gjør en brøler. ellers kan du jo spørre meg i denne tråden, siden jeg ikke er så mye på dette forumet.

Lenke til kommentar
hey. www.howardforums.com er et genialt nettsted. her finner du alt du trenger å vite om v3 razr. de har side opp og side ned om hver eneste firmware versjon og mange "faqs" og noob-guider til hvordan man skal flashe. flashene finner du på  www.motox.us.

jeg har nå hatt min v3 siden desember 2004 og er storfornøyd:)

kjører med følgende SW og language pack:(obs:ikke flash før du har lest ALLE noobguides etc)

R374_G_0E.42.0CR_SE8615MBXXH1121_flexlash_MOTOX.rar (firmware til telefonen som oppgraderer det meste)

R374_G_0E.40.9CR_Lang002C_BOOT0823_reflash_MOTOX.shx (flash for å få norsk språkpakke)

R374_G_0E.42.0ER_MLP_Reflash.zip (flash til nyeste firmware tilgjengelig, uten språkpakke)

jeg fåreslår at du leser NØYE gjennom på forumet til howard... dette kan herpe telefonen din hvis du gjør en brøler. ellers kan du jo spørre meg i denne tråden, siden jeg ikke er så mye på dette forumet.

6396874[/snapback]

Eller, så kan du kontakte diverse mobilverksted som kan ta en sw oppdatering på din telefon.

Zodiac f.eks her i Oslo, fikser det på ti minutter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...