levurax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 jeg har vært så uheldig at jeg har endt opp med noe av det seigeste jeg har møtt på.. DL.exe.. Jeg har formatert 3 ganger nå. og begynner å bli greit frustrert. Hver gang kommer den tilbake igjen, og jeg får ikke tid til å legge inn anti-virus program engang før den er der.. Og den endrer på Norton elr no, så norton funker ikke, samt internet, så jeg sitter med liten mulighet til å gjøre noe.. Hver gang jeg sletter filene den kommer med, så kommer det bare nye litt etterpå.. Noen som veit hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Har du flere harddisker eller partisjoner som du ikke formaterer har du nok et problem, ja; dersom du har bare én skulle ikke Tenga/ Gaelicum/ Gael.3666/ Licum være så obsternasig. Det prøver å endre .exe-filene dine med å legge til seg selv i dem med et 3kbtillegg. Du får ta ut eventuelle andre disker, og kjøre AVprogrammene fra "The Ultimate Boot CD", du finner'n ved å google ubcd. Når du så har en rein og fin XPinstallasjon med alle updater og AVprogram kan du henge på en infisert disk og kjøre f eks Norton i safe mode. Det skulle kverke den. Går ut fra at du har SP2 og har samlet alle updatene og Norton (med updates) på en cd som du legger inn før du stikker inn nettverkspluggen? Du MÅ laste ned updates osv fra en rein maskin, ellers blir de nedlastede filene også infisert. Bernt K Endret 27. juni 2006 av berxter Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Jeg anbefaler at du legger inn antivirus og brannmur fra en cd med én gang du har lagt inn Windows. Link til Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå