leedsunited Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kjøpte Medal of Honor Allied Assault i dag, og da jeg holdt på å innstallere det og satt den andre CD-en inn, krasja PC-en og jeg måtte restarte. Så prøvde jeg å avistallere det, og fikk bekreftelse på at det er borte, men det var det ikke. Når jeg går innpå spillet kommer først Windows-brannmuren med en advarsel, og når jeg prøver å spille er alt helt mørkt og ødelagt grafikk. Går det an å slette hele MOHAA-mappa i programfilmappa, for så å forsøke å innstallere det igjen?
leedsunited Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 28 stk. har lest innlegget, men ingen har svar? trenger svar veldig fort, for jeg skal snart kjøre på hytta, og der er det ikke internettforbindelse.
Gainwardseifer Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 28 stk. har lest innlegget, men ingen har svar? trenger svar veldig fort, for jeg skal snart kjøre på hytta, og der er det ikke internettforbindelse. 6394953[/snapback] Nå er det slik at folk ikke liker å hjelpe ved mindre det er interesant for dem. anyway. Viss PC'n retstarta (1 eller flere ganger?) Ta og finn mappen til MOHAA - "C:\programfiler\eagames\medalofhonor" Eller noe lignended Slett alt i den mappa, ta så å installer på nytt, å se om du får det til å funke, viss PC'n krasjer igjen, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg (BTW; klarer ikke å skrive lol, så ikke klag på gramatikken min )
leedsunited Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Prøvde det, men det funka ikke:( Har jeg rett til å få igjen pengene? PC-en er bare noen måneder gammel og alle andre spill funker prikkfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå