Skagen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 E:\Mp3\Secede\Secede - Tryshasla\03. Secede - Leraine.mp3 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Å se at guttungen koser seg. Å få folk til å le At noen likte middagen min (har aldri skjedd, men jeg er sikker på at det kommer til å gi meg en god følelse i magen) At jeg og guttungen sitter med hver vår fiskestang med vannet og slapper av. +++ Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 - Turer i virkelig storslått natur (fjorder, daler, høye fjell, isbreer osv) - Sol og fint vær (er fra Bergen, er litt mangelvare der ) - Musikk - Vinne kamper med innebandylaget! - Når jeg er ute og reiser Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 -når lillesøstra mi er glad -God musikk -Deilig mat ( of course) -Når 360'en min ikke klikker =/ -Når hvitost vant Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 -Sette et par syke knep på skateboard (ja) -God mat såklart -Når folk blir glade pga. meg Jau. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Å munter andre opp/få folk til le (når en f.eks slenger ut en helt spontan kommentar, som en faktisk ikke hadde forventa at noen skulle forstå eller finne humoren i) finne genial musikk, sånn helt tilfeldig Ferie Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 mye rart. kan være fra noe smått til stort Lenke til kommentar
orginal Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Å kjøre snøscooter i deilig løssnø mens sola skinner, ta puddersvinger og gi bånn gass! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 god magefølelse: prompe som faen.. bedre blir det ikke.. blir letta i magan Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du må pisse noe sinnsykt og har holdt deg omtrentlig hele dagen. Så når du får pisse, det er digg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Å være med dama mi (som snart flytter 6 timer vekk ) , høre på musikk og bare bli "ett" med musikken som enkelte beskrev i begynnelsen, kjøpe ny datagear , gjøre noen glade, kysse dama mi. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Gjøre en du bryr deg om glad Minuttene etter en virkelig god konsert Henge utenfor ripa på seilbåt Klemmer som betyr noe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 - Kjøpe nye elektriske duppeditter. - Få spontane påminnelser om at noen er glade i deg. - Få folk til å le. - Når sola skinner, musikken spiller og bilen triller. () - Være ute i båt en solskinnsdag og dra til en avsideliggende plass. - Følelsen av å mestre noe. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Passere 200km/t med bil. Kjøre og se på damer med moped. Sitte på med bil og se på damer. Gå på kjøpesentre og se på damer. Sette meg ned foran datan etter en joggetur. Vite at noen setter pris på meg. Høre på musikk jeg liker på bra anlegg. Noen av tingene som gir meg en god følelse i magen =) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) - Bra musikk - Å være forelska - Spontane klemmer - Å bli satt pris på - Volley og pils på skolebanen - Sitte på motorsykkel (som går så fort at jeg nesten blir redd for å dette av) - Gjennomføre noe jeg egentlig er livredd for å gjørra Edit; La til punkt Endret 5. juli 2006 av bazukh Lenke til kommentar
aemil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Og, hvis jeg skal opptre (spille gitar), og er kjempenervøs, men med en gang jeg spiller den første tonen roer alt seg ned. Det er digg. 6399042[/snapback] Henger meg på den! Eneste kjipe er at da er nevene fulle av svette pga nervøsiteten på forhånd, så hele den digge følelsen forsvinner når trommestikkene flyr ut av henda dine Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når jeg er med dama/når hun skal komme osv Når jeg har gjort noe fint for noen for noe. Når jeg holder i kamera mitt Når jeg er sliten, kommer hjem, tar noen bilde og setter meg rolig ned framfor datamaskinen, setter på kongemusikk og koser meg Når jeg gjør noe sprøtt, som å stupe fra en høy plass eller lignende ekstremt! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Å bli ferdig med noe, kan være hva som helst. Å le/få andre til å le (så lenge de ler med meg og ikke av meg selvfølgelig). Å høre på en helt fantastisk sang. Å få komplimenter. Å få noe jeg vil ha. Å snakke/"chatte". Å se at andre er glade (så lenge det ikke er pga noe som er negativt for meg). Å "bli smilt til". Endret 5. juli 2006 av Innos Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Alt annet enn den situasjonen jeg er i nå =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå