Gå til innhold

Duger denne til spilling1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg en dell så får du sikkert eksplosjon med på kjøpet :!:

6394548[/snapback]

ble litt redd nå :ermm:

on-topic: pc'en ser bra ut regner med du klarer de fleste nye spill en tid framover, men ikke nødvendigvis på veldig høye detaljer

Lenke til kommentar

Tenkte mest på spille de spillene jeg har nå, slik som BF2, CSS kommer inn så overlever jeg nok.

Men pcen blir sikkert mest brukt til internett, musikk , film og andre småtteri, men må ha en pc til å kunne spille litt på også, når jeg føler for det.

Takker for alle svar jeg har fått!!

Lenke til kommentar

Begge duger godt til spill men den siste er jo en bedre maskine og har mer hardware...

Den siste har også 15,4 widescreen skjerm kontra 15- 4.3 og det er stor forskjell, men ytelsemessig så blir de ganske like da de har nesten samme prosessor og like skjermkort...(den siste har dobbel så mye ram da)

Lenke til kommentar
Begge duger godt til spill men den siste er jo en bedre maskine og har mer hardware...

Den siste har også 15,4 widescreen skjerm kontra 15- 4.3 og det er stor forskjell, men ytelsemessig så blir de ganske like da de har nesten samme prosessor og like skjermkort...(den siste har dobbel så mye ram da)

6416503[/snapback]

Da var jeg inne på Elprice å kjøpte pcen idag, men får den ikke før på torsdag fordi de ikke hadde den på lager!

Fikk pcen for kr 8998,- , siden de har akkurat startet en butikk her!

Fikk med trådløs router, 250GB ekstern harddisk, veske, optisk mus, nummertastatur m/USB hub og minnekortleser med på kjøpet da!!

Så nå gleder jeg meg til torsdagen.. :dribble:

Lenke til kommentar

6416503[/snapback]

Da var jeg inne på Elprice å kjøpte pcen idag, men får den ikke før på torsdag fordi de ikke hadde den på lager!

Fikk pcen for kr 8998,- , siden de har akkurat startet en butikk her!

Fikk med trådløs router, 250GB ekstern harddisk, veske, optisk mus, nummertastatur m/USB hub og minnekortleser med på kjøpet da!!

Så nå gleder jeg meg til torsdagen.. :dribble:

6418940[/snapback]

:dribble: ^7

Kan trygt si at det er ekstremt mye for pengene....

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen.

6419616[/snapback]

Nei det er ikke mulig!!

Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie :roll:

Lenke til kommentar
Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen.

6419616[/snapback]

Nei det er ikke mulig!!

Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie :roll:

6419724[/snapback]

Veska med utstyret var med pcen, noe som jeg ikke viste om før jeg kjøpte den , så pcen kan for den saks skyld koste litt mindre!

Men jeg kjøpte jo også et kjøleskap også da, så jeg fikk jo litt avslag i prisen pga av det også!

Lenke til kommentar

6419616[/snapback]

Nei det er ikke mulig!!

6419724[/snapback]

Og du er eksperten? :roll:

Nei. Gode tilbud finnes faktisk, enten du vil tro det eller ei. Ferdig med.

Lenke til kommentar

Nuvel

I åpninga av en Cyberia butikk i Bærum for noen år siden kalkulerte de med tap på mellom 7-800 000 på åpningsdagen for å dra folk inn i butikken.

6419616[/snapback]

Nei det er ikke mulig!!

6419724[/snapback]

Lenke til kommentar

6419616[/snapback]

Nei det er ikke mulig!!

6419724[/snapback]

Og du er eksperten? :roll:

Nei. Gode tilbud finnes faktisk, enten du vil tro det eller ei. Ferdig med.

6425092[/snapback]

Ta opp telefonen og spør Elprice om dette er sannsynlig... Ferdig med det!!

(jepp forsatt ekspert) :w00t:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Bare en kommentar til den maskinen Skrote først linker til (som er ex moms, forresten):

Bildet viser widescreen, men teksten sier at det er normalskjerm.

Jeg gjetter på widescreen. Acer sitter vel som andre fast i den overtroen at maskiner med såpass bra skjermkort MÅ være wide.

Det var nok for godt til å være sant...

Men vent! Pussig nok oppgir PSData også SXGA+ for modellen. Kan begge ha fått feil opplysninger fra importøren, eller er det virkelig slik at man endelig kan få en normalskjerm i denne klassen? (vel, PSData sitt bilde er i såfall også feil...).

PSData sin er 13k inkl moms:

https://www.psdata.no/ps.asp?it=128918&mlevel=180106

Endret av ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...