Skrote Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Duger denne bærbare til nyere spill! Tenkte da på BF2, CSS og nyere spill! Og hvor godt tror dere denne pcen drar de spillene? BÆRBAR PC Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det sprøs vel selvfølgelig hva du legger i duger, men det er nok et ganske godt skjermkort. Tror nok kortet tar det meste. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Grei nok iforhold til prisen. Du vil kunne kunne kjøre de alelr fleste spill greit på denne, men ikke nødvendigvis med fullt detaljnivå på de mer krevende 3D spillene. -Stigma Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kjøp deg en dell så får du sikkert eksplosjon med på kjøpet :!: Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Den ser da bra nok ut til og spille BF2 ok. CSS vil gå som smurt Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Kjøp deg en dell så får du sikkert eksplosjon med på kjøpet :!: 6394548[/snapback] ble litt redd nå on-topic: pc'en ser bra ut regner med du klarer de fleste nye spill en tid framover, men ikke nødvendigvis på veldig høye detaljer Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Tenkte mest på spille de spillene jeg har nå, slik som BF2, CSS kommer inn så overlever jeg nok. Men pcen blir sikkert mest brukt til internett, musikk , film og andre småtteri, men må ha en pc til å kunne spille litt på også, når jeg føler for det. Takker for alle svar jeg har fått!! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18037&cid=5546 Duger denne pcen eller? Lurer på om denne er bedre!! TAkekr for svar! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Begge duger godt til spill men den siste er jo en bedre maskine og har mer hardware... Den siste har også 15,4 widescreen skjerm kontra 15- 4.3 og det er stor forskjell, men ytelsemessig så blir de ganske like da de har nesten samme prosessor og like skjermkort...(den siste har dobbel så mye ram da) Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Begge duger godt til spill men den siste er jo en bedre maskine og har mer hardware... Den siste har også 15,4 widescreen skjerm kontra 15- 4.3 og det er stor forskjell, men ytelsemessig så blir de ganske like da de har nesten samme prosessor og like skjermkort...(den siste har dobbel så mye ram da) 6416503[/snapback] Da var jeg inne på Elprice å kjøpte pcen idag, men får den ikke før på torsdag fordi de ikke hadde den på lager! Fikk pcen for kr 8998,- , siden de har akkurat startet en butikk her! Fikk med trådløs router, 250GB ekstern harddisk, veske, optisk mus, nummertastatur m/USB hub og minnekortleser med på kjøpet da!! Så nå gleder jeg meg til torsdagen.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Begge duger godt til spill men den siste er jo en bedre maskine og har mer hardware... Den siste har også 15,4 widescreen skjerm kontra 15- 4.3 og det er stor forskjell, men ytelsemessig så blir de ganske like da de har nesten samme prosessor og like skjermkort...(den siste har dobbel så mye ram da) 6416503[/snapback] Da var jeg inne på Elprice å kjøpte pcen idag, men får den ikke før på torsdag fordi de ikke hadde den på lager! Fikk pcen for kr 8998,- , siden de har akkurat startet en butikk her! Fikk med trådløs router, 250GB ekstern harddisk, veske, optisk mus, nummertastatur m/USB hub og minnekortleser med på kjøpet da!! Så nå gleder jeg meg til torsdagen.. 6418940[/snapback] ^7 Kan trygt si at det er ekstremt mye for pengene.... Endret 1. juli 2006 av blackninja Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan vel heller si at det er en god røverhistorie... Elprice slår ikke av 3500,-kr på en maskin og gir med ekstra utstyr for 2000,- Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. 6419616[/snapback] Nei det er ikke mulig!! Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. 6419616[/snapback] Nei det er ikke mulig!! Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie 6419724[/snapback] Veska med utstyret var med pcen, noe som jeg ikke viste om før jeg kjøpte den , så pcen kan for den saks skyld koste litt mindre! Men jeg kjøpte jo også et kjøleskap også da, så jeg fikk jo litt avslag i prisen pga av det også! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. 6419616[/snapback] Nei det er ikke mulig!! Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie 6419724[/snapback] Og du er eksperten? Nei. Gode tilbud finnes faktisk, enten du vil tro det eller ei. Ferdig med. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nuvel I åpninga av en Cyberia butikk i Bærum for noen år siden kalkulerte de med tap på mellom 7-800 000 på åpningsdagen for å dra folk inn i butikken. Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. 6419616[/snapback] Nei det er ikke mulig!! Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie 6419724[/snapback] Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Spesielt når du kjøper litt "kvantum" eller dyre ting så kan butikken slå av helt utrolig mye, tro meg Kjenner selv flere inkludert meg selv som har fått kjempetilbud når en først handler for over 10.000,- Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Vel... Nå har det seg sånn at faktisk mange nyåpna butikker pleier å ha kjempe gode tilbud på diverse varer på åpningsdagen, så her er det fullt mulig at han fikk alt det til den prisen. 6419616[/snapback] Nei det er ikke mulig!! Da kjenner du dessverre veldig lite til hvordan kjedebutikker fungerer, og rabatt på 5500,- er og forblir en røverhistorie 6419724[/snapback] Og du er eksperten? Nei. Gode tilbud finnes faktisk, enten du vil tro det eller ei. Ferdig med. 6425092[/snapback] Ta opp telefonen og spør Elprice om dette er sannsynlig... Ferdig med det!! (jepp forsatt ekspert) Endret 3. juli 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
ols Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Bare en kommentar til den maskinen Skrote først linker til (som er ex moms, forresten): Bildet viser widescreen, men teksten sier at det er normalskjerm. Jeg gjetter på widescreen. Acer sitter vel som andre fast i den overtroen at maskiner med såpass bra skjermkort MÅ være wide. Det var nok for godt til å være sant... Men vent! Pussig nok oppgir PSData også SXGA+ for modellen. Kan begge ha fått feil opplysninger fra importøren, eller er det virkelig slik at man endelig kan få en normalskjerm i denne klassen? (vel, PSData sitt bilde er i såfall også feil...). PSData sin er 13k inkl moms: https://www.psdata.no/ps.asp?it=128918&mlevel=180106 Endret 4. juli 2006 av ols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå