elektroboy Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Vis jeg for ekspempel laster ned sanger, er det andre steder de sangene(filer) legger seg , enn i den shared filen?? Takker for svar:) Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Nei det skal de i hvert fall ikke gjøre. Tipper det hadde blitt ganske mye bråk hvis alle filer som ble lastet ned fra net ble spredd rund på hardisken i mange eksemplarer. Endret 27. juni 2006 av monodonk Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vis jeg for ekspempel laster ned sanger, er det andre steder de sangene(filer) legger seg , enn i den shared filen?? Takker for svar:) 6394217[/snapback] Hva bruker du for å laste ned, da? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Vis jeg for ekspempel laster ned sanger, er det andre steder de sangene(filer) legger seg , enn i den shared filen?? Takker for svar:) 6394217[/snapback] Hva bruker du for å laste ned, da? 6402820[/snapback] Jeg bruker limewire, vis det er det du mente=)? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis du bruker Limewire til å laste ned sanger/filmer og sånn, så vil filene automatisk samle seg under mappa "shared" ja. Riktig det, men hvis du f. eks laster ned ting fra Internet med nettleseren din så kan du velge hvor du vil lagre filene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå