Snorre Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det å "skifte domene" innebærer jo likevel ikke at det andre domenet vil være dumt, på eventuelle andre domener redirecter man jo ganske enkelt til den siden hvor alt faktisk er. Ser ikke problemet jeg. 7133901[/snapback] Problemet er at folk vil kjenne oss ved det føste navnet. Og om de da redirectes til en side med annet domene og navn vil de bli forvirret. Jeg sier strateyupnorth.com! Eventuelt frozengenerals.com Eller kanskje neo slikt som generalsupnorth Endret 23. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 generalsupnorth = general sup north Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 generalsupnorth = general sup north 7134148[/snapback] Jo, da kutter man ut s-en og kjører generalupnorth.com eller noe da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 En idé slik ut i det blå. Hvorfor velge et så standard navn? Hvorfor ikke velge noe er helt appstrakt og kommersielt på ett eller annet stadie. Dere trenger ikke å ha navnet stragi med i domenet. Kan da bare være noe som f.eks "Genitals - Den norske strategi portalen", osv.. 7133927[/snapback] Støtter denne ideen! Var faktisk ikke et dårlig navn heller. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 bah, å bestemme domene er og vil alltid forbli et problem i situasjoner som dette her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 bah, å bestemme domene er og vil alltid forbli et problem i situasjoner som dette her 7134829[/snapback] Velkommen etter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Lite designforslag/utbedring til TSP! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Synes egenklig at vi burde bygge siden i prosent. Mye bedre og enklere synes jeg. Mye penere design. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Prosent som i "%". Og isfåfall hva mener du med det? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det han mener er at siden strekkes. Om for eksempel en av tingene er 70% bredt, vil det fylle 70% av nettleservinduet, eller 70% av foreldreelementet (som er body) om ikke annet er definert. Endret 26. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noe slikt som dette Snorre? http://strateginorge.orresnei.com/nyheter.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noe slikt som dette Snorre? http://strateginorge.orresnei.com/nyheter.php 7157181[/snapback] Nja, likte best uten sidemenyen, man burde ha noe under og over den i tillegg. Nå stikker den bare ut Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noe slikt som dette Snorre? http://strateginorge.orresnei.com/nyheter.php 7157181[/snapback] Nja, likte best uten sidemenyen, man burde ha noe under og over den i tillegg. Nå stikker den bare ut 7158123[/snapback] Det som var før kan du se på http://strateginorge.orresnei.com/index.php Jeg syns også det ble tomt, men Snorre ba meg lage selve layouten så da gjorde jeg det Og det var god trening for meg i html/css og. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Nå ser det bra ut. Men kanskje samtidig litt rart. Det som er bombesikkert er at vi trenger to menyner enten vi vil det eller ikke. Dette på grunn av at vi må ha en egen meny til kategoivalg. Hva med å la topmenyen ikke stå vedsiden av header, men gå som et tynt rektangel under header slik som på mange sider. En feil på siden nå! Endret 28. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes vi har det klart. Bør vi avklare navnet eller? Stratergi(-)norge.com? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Alt står og faller på domenevalg og serverkjøp føler jeg personlig. Greit nok at Snorre kan avse plass og slikt, men jeg tror det blir mye mer interesse om vi har vår egen server med eget domene å boltre oss på. Jeg vil gå for strateginorge, og avstemningen taler også for det. Jeg foreslår at vi ikke lenger gidder å rote med domenenavnet men går rett på friskt mot. Men da møter vi et nytt problem, hvordan skal vi finansiere dette? Hvem skal betale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Du? Neida, strengt tatt, jeg misliker at designet er så lite. Fortrekker det litt større Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, vel, egentlig skulle jeg hatt penger nok til det i teorien, men skal kjøpe bærbar og har en stygg uvane med å dra på "Spar" 5 dager i uken for å bruke 20 kroner+2 kroner for trekking av kort eller hva nå den summen er, så nei.. Joa, at deisgnet kan bli større kan vi jo alltids prøve å fikse opp i. Det som bekymrer meg nå er at IE ikke gidder å høre på hvordan det skal se ut og fucker opp menyen. Nå er forøvrig siden fucked i Opera og fordi jeg prøvde å løse menyproblemet i IE, men ikke noe hell. Om det finnes noen dyktige HTML og CSS -"ryddere" og IE hackkjennere, ta kontakt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Har prosjektet dødd helt ut eller? Forumet blir bare spammet ned av boter og det skjer ingenting på mail, MSN eller IRC Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Prosjektet er så og si for dødt å regne ja. Det er egentlig ikke mye som står igjen. Dersom Preben (TSP) greier å få ferdig designet, og får det til å fungere i alle web-browsere skal man nok alltids greie å få opp domene og server. Samtidig er det ikke vanskelig å fikse opp noen nyheter og artikler, samt omtaler. Spørsmålet er bare om noen faktisk er villig til å ta i et tak. Jeg har ikke veldig mye tid til å jobbe med prosjektet da jeg går i mitt siste halvår på videregående og må prioritere karakterene. Men om noen hjelper Preben med å få ferdig designet, og jeg får de pengene som er nødvendig skal jeg få ordnet med web-hotell. Så får vi satt opp en side, med nyheter, artikler og forum. Et annet spørsmål er om siden blir populær, men det er jo umulig å forutse. Derfor må vi ikke bli skuffet om vi får få medlemmer, og dermed gi opp med en gang. Vi får prøve å være så vide som mulig samt tilby noen nyttige tjenester. Som for eksempel oversikter over hvor man finner demoer, walktroughts osv. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå