myntsamlern Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei, er siden ferdig nå? isåfall kan noen legge ut en link? Synes dette prosjektet høres veldig bra ut! Jeg spilte mye Rome:Total War når det kom og skal helt klart kjøpe Medieval II: Total War når det kommer! Så hvis dere trenger flere folk til å hjelpe til på siden, f.eks i forumet eller som skribent så vil jeg veldig gjerne hjelpe til! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Vi klarer rett og slett ikke bestemme oss for domene, men jeg har i planene at jeg, Snorre og Eirik skal diskutere dette oss i mellom og få i stand et brukbart domene og skjære gjennom, vi står i stampe helt til vi ikke har noe domene å forholde oss til, så vi er rett og slett nødt til å "skjære gjennom" og ta en beslutning snart, det er såpass stor uenighet, vi kan jo evt. om domenet er veldig upopulært skaffe ett eller to til på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Det foregår kontinuerlig arbeid med prosjektet. Men grunnet at de fleste av oss er hardt jobbende studenter tar dette litt tid. Vi arbeider med flere design-forslag og prøver å finne det beste systemet å kjøre siden på. Når vi har fått oss domene og alt vi trenger og fått opp siden får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva har skjedd med Orresnei.com? BTW: Kom over denne web hostingen. Kritikken den har fått er veldig god. Endret 22. oktober 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva har skjedd med Orresnei.com? 7125102[/snapback] Scriptet var for dårlig og er lagt på hyllen. Meg og Preben jobber med det sideforslag. Dessuten driver Eirikeb med et design. Kan virke som om web-hotellet er nede akkurat nå. Men kommer vel opp igjen snart. Endret 22. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Kan jo bruke systemet jeg bruker på min hjemmeside. Se på posten ovenfor. EDIT: Eventuelt denne webhostingstjenesten Endret 22. oktober 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva har skjedd med Orresnei.com? BTW: Kom over denne web hostingen. Kritikken den har fått er veldig god. 7125102[/snapback] Til gjngjeld koster det flesk. Ingen av oss har penger nok til å kjøpe et webhotell fra den hosten der med nok plass og dåndbredde-limit. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jepp, det har vært nede siden i går kveld Snorre, var innmari kjipt siden jeg hadde og har tenkt å fikse mer på CMS'et Følg med på http://strateginett.orresnei.com underveis. Endret 22. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Oi, det så jeg ikke. EDIT: Dette så jo greit ut, dog er det maks 5 databaser. Eller dette. (høres sikkert masete ut, men jeg prøver bare å finne et greit, billig og godt webhotell ) Endret 22. oktober 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Sjekk ut Media Temple. Her får man et webhotell på 100 GB, med båndbreddelimit på 1 TB til rundt 2000 kroner året. Om vi er flere om dette her blir ikke dette mange hundrelappene i året. Dessuten kan man sette av litt plass til oss selv slik at vi kan hoste underdomener om det vi selv vil. Dette web-hotellet virker svært lovende og jeg skal høre med Nordoelum om hvordan det fungerer da han hoster hos dem. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg velger å mene at vi kan avslutte domenediskusjonen. strateginorge er ett flott domene og det har fått flertall på avstemmingen, jeg vil at vi fikser oss et webhotell raskest mulig så derfor denne "bestemmelsen". Om noen dog har noen kraftige innvendelser, så si fra. Men andre domener får evt. komme senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg velger å mene at vi kan avslutte domenediskusjonen. strateginorge er ett flott domene og det har fått flertall på avstemmingen, jeg vil at vi fikser oss et webhotell raskest mulig så derfor denne "bestemmelsen". Om noen dog har noen kraftige innvendelser, så si fra. Men andre domener får evt. komme senere. 7129146[/snapback] Uenig, strateginorge leses alt for fort strategiinorge! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 strateginett er bedre. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 *Sukk* Altså; det er umulig for alle og bli enige om et fint domene, vi kan ikke bare vente to år helt til noen smarte folk har funnet et domene som passer for alle. Vi trenger domene og webhotell snart jeg føler mange begynnner å miste tiltro til prosjektet og det er derfor viktig å snart ta noen beslutninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Greit nok, men man burde også tenke på hvordan folk leser URLen. Personlig liker jeg best strategyupnorth, da dette er så og si umulig å lese feil. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Enig med TS-p strateginorge er et fint navn som viser at det er en side for norske/nordiske mennesker (regner med den skal være på norsk?) Uansett er det ikke sååå dyrt å bytte domenenavn senere om det skulle bli krise. Synes dere skal satse på strateginorge slik at det blir noen synlige resultater Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg liker egentlig Strategyupnorth best jeg da. Det lyder kult, er lett å huske samt kan leses av fremmedspråklige. Dersom vi ønsker å senere kunne rette oss mer internasjonalt vil navnet fortsette å være bra. Og argumenter som at vi kan skifte navn senere er overhodet ikke bra. For oss som har hatt eller har markedsføring vet vi hva dette innebærer. En kjent bedrift/organsisasjon/side/whatever som skifter navn begår nærmest selvmord. Skal vi først ha et navn bør det bli engelsk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 *Henge seg på Snorre* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Det å "skifte domene" innebærer jo likevel ikke at det andre domenet vil være dumt, på eventuelle andre domener redirecter man jo ganske enkelt til den siden hvor alt faktisk er. Ser ikke problemet jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 En idé slik ut i det blå. Hvorfor velge et så standard navn? Hvorfor ikke velge noe er helt appstrakt og kommersielt på ett eller annet stadie. Dere trenger ikke å ha navnet stragi med i domenet. Kan da bare være noe som f.eks "Genitals - Den norske strategi portalen", osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå