GUNNISSS Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Huff, hva skjer med at Opera har byttet ut hurtigtastene sine i den nye versjon. Ikke er dette det verste av alt men de benytter seg av samme oppsett som Firefox Noen andre som ikke liker dette ? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jepp, Ctrl+N for nytt vindu er jo helt teit, siden jeg aldri bruker mer enn ett vindu. Og man må strekke fingrene mer for å rekke Ctrl+T. Men det er jo bare å endre det da. Første jeg gjorde Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er ein del som ikkje liker det, men eg bryr meg ikkje stort. Og det er jo heller ikkje noko stort problem å endre heller, slik -morten seier. Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Snarveier --> Rediger. Søk etter "t ctrl" og erstatt med "n ctrl". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Huff, hva skjer med at Opera har byttet ut hurtigtastene sine i den nye versjon. Ikke er dette det verste av alt men de benytter seg av samme oppsett som Firefox Som Firefox? Prøv som alle andre nettlesere med tabs. Hvorfor skal Opera være den eneste nettleseren som arrogant insisterer på å ignorere det at alle andre nettlesere bruker Ctrl+T for ny tab? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå