nikk0 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Vel, kanksje en rotete topic, men det ejg vil frem til er, at jeg skal ha en en pc i bilen. "Carputer". Mine krav er ikke værst, rundt 1GHz prosessor, 512mb RAM og 120gb++ Men så lurer jeg på om det er best å kjøpe meg et Mini-ITX kort fra Via, eller om jeg skal finne meg en shuttle (f.eks. en demovare(billig))? Jeg skal helt ikke overgå 4k på carputeren, så kommer skjerm og tastatur i tillegg. Blir en 7"-touch, og ett flott tastatur fra carputer.no.. Hvor er shuttle eller m-ITX kort billigst henn? Noen som vet? Noen innspill, synspunker..? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hva skal denne brukes til?, film og musikk?, det kan du også fe gjennom å montere en integrert PSP el no Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Nei, æsj, PSP. Men, jeg skal bruke den til å overvåke motoren, lese ut feilmeldinger, spille musikk/dvd, navigasjon, etc.. Alt som er morro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå