goliatmo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg står fast på ff7 og lurte på om noen kunne være så snill å hjelpe meg... Jeg skal til Ancient temple og for å komme dit trenger jeg key stone. Denne steinen har eiern av Goldsaucer (tivoli stedet) og jeg må komme meg til museet hans! Jeg har vert gjennom hele goldsaucer, men kan ikke finne det!! Er det noen som husker hvordan jeg kommer meg dit (eller om det er no annet jeg skal gjøre)? -En desperat goliatmo Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Denne posten var litt feilpostet vel? Burde vært her: https://www.diskusjon.no/index.php?c=277 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Feilposta, men sheesh: http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Oo Tullete av meg! Kan moderator flytte denne? Endret 27. juni 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Haha, man er litt Off Topic-rotte når man poster alle postene her, og ikke i riktig kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 OoTullete av meg! Kan moderator flytte denne? 6393952[/snapback] Det skjer nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det ikke bedre å legge den i "Spill", Tor Henning? Men men, det er ikke jeg som er moderatoren her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 *Host* Flyttes en gang til Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Den er i Gold Saucer. Gå dit og gå til battle arena. Det er masse som skal skje i Gold Saucer før du kan komme inn i templet. Har du fått Cait Sith enda? Edit: Jeg forstår det nå som at du har gjort alt i Gold Saucer, men finner ikke fram til battle arenaen? Det er et rom til høyre der du skal inn mener jeg å huske..Der står den midt i rommet. Edit2: # A weapon maker in a secluded hut tells Cloud about the Temple of the Ancients, a legendary place housing the Black Materia. The Black Materia has the power to call Meteor, an ancient destructive magic. However, he tells them that a Keystone is needed to enter the Temple.# Dio, owner of the Gold Saucer, has a Keystone and is willing to part with it if Cloud fights in the Battle Arena. He does so, and Dio is good to his word. Endret 30. juni 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå