PekkaTH Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har returnert et Asus 7900GT TOP grafikkkort til Databutikken.com, og siden det har gått 2 uker uten at jeg har hørt noe, sendte jeg en Returstatus forespørsel til dem. Da får jeg mail tilbake om at returen ikke er registrert, og at jeg må sjekke på nytt om et par dager. Når jeg jeg sjekker på Posten.no på sporingsnummer ser jeg at de har hentet pakken 16/6. Nå lurer jeg på om andre har erfaringer med returer til Databutikken.com. Er litt bekymret selvfølgelig om kortet har kommet på avveie, eller Databutikken.com bare surrer litt. Har sendt mail hvor jeg spør dem hva som skjer, uten å få svar....... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Retur til databutikken....stakkars deg. Makan til møkkasjappe på returer skal du lete lenge etter. jeg hadde en retursak med de for litt siden og se selv hvor det gikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561892&hl= Endret 27. juni 2006 av sub1343 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Huffameg... Lykke til vidre... Jeg venter fortsatt på DVD-lesern min. Mista tellinga på år 2. Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Lover ikke bra;-( Sendte inn en ødelagt harddisk til Netshop samme dag. Fikk ny etter 3 dager. Da blir det å handle hos Netshop i framtiden. Hvis ikke Databutikken.com våkner opp rimelig fort. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Netshop er helt suverene på retur og reklamasjon etc spør du meg, har hatt en del mailvekslinger angående sånt og ofte har jeg fått svar bare timer etter at jeg sender inn spørsmål (en gang kl 04:00 på en tirsdag). Hadde en enkel retur med databutikken, og selv om det tok nærmere en måned før jeg fikk det ordnet gikk det jo greit til slutt. Men trege er de ja. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Netshop er suverene på returer, handler hovedsakelig derfra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Eg har ofte betalt fleire hundre meir for varene ved å velge Netshop framfor nettbutikkar som har dårlegare karakter og mange uheldige erfaringar. Eg har hatt ein retur får Databutikken.com som gjekk kjempegreit, men ser at eg var heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå